Toon posts:

Waarom deze nu weer dicht?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
foto van WTC + plane vanaf dak?

oftewel deze: [topic=277783/1]

Waarom moet ie nu gelijk weer dichtgegooid worden.
Al is ie fake, so what?

Exiron denkt dat alles fout aan deze foto is en Traag gooit 'm gelijk dicht.

Laat andere mensen erover doorpraten en in ieder geval de kans geven, waar of niet waar.
1. Het vliegtuig is scherper dan de rest van de foto
2. Het vliegtuig heeft minder ruis dan de rest
3. Het vliegtuig heeft meer verzadigde kleuren
4. De rest van de foto is groeniger van kleurtint
5. De belichting van het vliegtuig is zo nep als wat
Conclusie : slecht Photoshop werk :z
Is misschien zo maar wie bepaalt dat en :z is zooo denigrerend, bah....

En dan komt Traag weer langswinkelen...
dus kan die dicht :P
* BAF *

Geen enkele motivatie, nada.

Waarom kan deze dan niet openblijven? Just tell me.

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:13

Hoicks

Techno!

Hmm heeft deze foto enig nut dan? Ik zie de toegevoegde waarde niet van dit topic. en:
Is misschien zo maar wie bepaalt dat en :z is zooo denigrerend, bah....
Die denigrerende toon was waarschijnlijk bedoeld voor de fotosoeper van deze foto.

Daarnaast spreken de feiten voor zich en je gaf zelf al aan dat de foto verwijderd mocht worden. Nou is de issue: wat heb je aan een topic waar het juist om die foto gaat. Foto weg en geen reacties, of foto blijft en een slotje.

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

Verwijderd

Bovendien is AOV bedoeld als serieus forum, en het zou in deze meer iets voor een HK-foto-topic geweest kunnen zijn, maar als iedereen voor elk klaatje dat ie tegenkomr een topic moest gaan openen, dan zouden er elke dag 1000den van dit soort topics worden geopend.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:55

JvS

Ik heb hem zelf ook

En verder omdat de reply's nou niet echt van een niveau zijn waarvan je denkt "goh, laten we een serieuze discussie houden".

Hij zou nog beter in W&G passen :o. Maar om nou voor elk plaatje een topic te openen met: issie echt? Lijkt me wat overdreven

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:12

Arno

PF5A

Lees de reacties eens.... ik zie erg veel :( en |:( wat toch wel aangeeft dat die draad niet echt echt gewenst is... daarom vond ik dat een compleet verhaal voor het sluiten niet echt nodig was :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-11 01:17
Op vrijdag 28 september 2001 01:10 schreef ALepH het volgende:
foto van WTC + plane vanaf dak?

oftewel deze: [topic=277783/1]

Waarom moet ie nu gelijk weer dichtgegooid worden.
Al is ie fake, so what?
Oh, okee. Een foto die overduidelijk nep is van jou waar je door 30 kerels genomen wordt kan dus ook. Hoe ziek dat ook is maakt niet uit want "Al is ie fake so what".
Exiron denkt dat alles fout aan deze foto is en Traag gooit 'm gelijk dicht.
en terecht ! Ik had van jou toch wat meer inzicht verwacht dan van de gemiddelde user.
Laat andere mensen erover doorpraten en in ieder geval de kans geven, waar of niet waar.
. Ok komen we weer terug bij mijn eerste punt. Hoe ziek een foto is maakt dus niet uit, want hij is nep. Daar ben ik het niet met je eens.
En dan komt Traag weer langswinkelen...
gelukkig maar
* BAF *

Geen enkele motivatie, nada.
Bij deze. AOV is niet voor (slechte) grappen. Ik trek het persoonlijk heel slecht als je zo'n k*tfoto post met zo'n schlemielig verhaaltje erbij van
vind het er behoorlijk vaag uitzien.. is deze echt of is dit een 'geintje'??
Want je weet donders goed dat het nep is. Dezelfde categorie als "Ik heb XP gedownload, is dat een legale versie ??". Kom op zeg.
Waarom kan deze dan niet openblijven? Just tell me.
see above :( :(
Pagina: 1