Niet.
Of op tijd stoppen met flushen
Of gaan flushen wanneer je het door jou gewenste aantal in je buffer hebt.
Of op tijd stoppen met flushen
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Vergeten bij te zeggen: 
Ik wil dus ook nog sparen voor mijn "verjaardag" flush
Maar ik wil dan wel dan gewoon elke dag een X-aantal blocks flushen en daarna ook nog sparen voor mijn "verjaardag"
Ik wil dus ook nog sparen voor mijn "verjaardag" flush
Verwijderd
Hoeveel wil je er sparen ??? Heb wel iets om meer dan de 4k te kunnen fetchenOp vrijdag 28 september 2001 00:31 schreef robinvreuls het volgende:
Vergeten bij te zeggen:
Ik wil dus ook nog sparen voor mijn "verjaardag" flushMaar ik wil dan wel dan gewoon elke dag een X-aantal blocks flushen en daarna ook nog sparen voor mijn "verjaardag"
![]()
Verwijderd
Doe zoals een lid van ons team.
Hij had voor weken lang een strakke output van 6000 per dag.
Hij heeft dit op de volgende mannier voor elkaar gekregen.
Hij hernoemde de buff-out.rc5 file naar het aantal van wat er in zat, b.v. buff-out-2318.rc5
Hij rekende uit met welke files hij in totaal op 6000 uit kwam en deze voegde hij bij elkaar.
Iedere dag flushte hij dan 1 zo'n file.
Op zich zelf zag dit er heel vreemd uit zo'n strakke output maar was ook wel leuk wandt niemmand wist hoe hij dat deet.
Als jij deze mannier ook gebruikt dan kun je een zeker aantal per keer weg zetten en die per dag versturen en zo door sparen voor je verjaardag.
De output lijst kun je http://213.46.103.104/rc5/h6/hosthist.html hier zien.
Best wel wreed al zeg ik het zelf.
Hij had voor weken lang een strakke output van 6000 per dag.
Hij heeft dit op de volgende mannier voor elkaar gekregen.
Hij hernoemde de buff-out.rc5 file naar het aantal van wat er in zat, b.v. buff-out-2318.rc5
Hij rekende uit met welke files hij in totaal op 6000 uit kwam en deze voegde hij bij elkaar.
Iedere dag flushte hij dan 1 zo'n file.
Op zich zelf zag dit er heel vreemd uit zo'n strakke output maar was ook wel leuk wandt niemmand wist hoe hij dat deet.
Als jij deze mannier ook gebruikt dan kun je een zeker aantal per keer weg zetten en die per dag versturen en zo door sparen voor je verjaardag.
De output lijst kun je http://213.46.103.104/rc5/h6/hosthist.html hier zien.
Best wel wreed al zeg ik het zelf.
Verwijderd
Doen zoals ik deed de afgelopen twee maanden voor m'n 'big flush' van afgelopen zaterdag :
* Schrijf een progje dat je logfile in de gaten houdt, bijvoorbeeld eens per minuut je logfile checken, dat vraagt toch quasi nihil CPU tijd. Is inhoud van buffer-out + aantal blocks dat 'geladen' zijn groter dan een limiet -> hernummer je buffer-out. Eventueel kun je die later nog aanvullen met packets van 1 block tot ze exact de gewenste grootte hebben.
* Laat maar lopen die zooi totdat je genoeg zulke buffers hebt om iedere dag tot je verjaardag te flushen.
* Heb je'r genoeg -> monitorprog afzetten, en grazen voor de megaflush
Eens per dag ff je outputbuffer switchen met een van die andere om er zo eentje te flushen....
Moet je maar eens mijn history zien
Bijna 2 maand 110 blocks per dag, de variatie danken we aan dnet 
En dan plots... *kaboem*
Plaats 8 in de top 30 
Suc6
* Schrijf een progje dat je logfile in de gaten houdt, bijvoorbeeld eens per minuut je logfile checken, dat vraagt toch quasi nihil CPU tijd. Is inhoud van buffer-out + aantal blocks dat 'geladen' zijn groter dan een limiet -> hernummer je buffer-out. Eventueel kun je die later nog aanvullen met packets van 1 block tot ze exact de gewenste grootte hebben.
* Laat maar lopen die zooi totdat je genoeg zulke buffers hebt om iedere dag tot je verjaardag te flushen.
* Heb je'r genoeg -> monitorprog afzetten, en grazen voor de megaflush
Moet je maar eens mijn history zien
En dan plots... *kaboem*
Suc6
Pagina: 1