Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
lol, ik weet niet of je het doorhebt maar het is nacht (doe het gordijn eens open voor de verandering
) dus niet zo ongeduldig, krijg je ook meer aardige en behulpzame reacties
Hoe staan je instellingen bij de viewport rendering? OpenGL, d3d, software?
Werken je videokaart drivers goed?
Heb je meer problemen met trage 3d (games o.i.d.)?
Werken je videokaart drivers goed?
Heb je meer problemen met trage 3d (games o.i.d.)?
de betaler vervuilt
gast
Die scene van jouw is ERG zwaar, tijdens renderen 1,5 miljoen faces en in de viewports minstens een half miljoen dacht ik. Hij moet dan die prieview in realtime berekenen, en ook al zet je de boel als BOX in de viewport, hij moet toch intern het verplaatsen van de geometrie berekenen. En dat is geen koekie met zoveel faces. Zo denk ik dat het zit, maar weet het niet zeker. Dus weinig aan te doen, behalve een quad xeon of whatever...
Die scene van jouw is ERG zwaar, tijdens renderen 1,5 miljoen faces en in de viewports minstens een half miljoen dacht ik. Hij moet dan die prieview in realtime berekenen, en ook al zet je de boel als BOX in de viewport, hij moet toch intern het verplaatsen van de geometrie berekenen. En dat is geen koekie met zoveel faces. Zo denk ik dat het zit, maar weet het niet zeker. Dus weinig aan te doen, behalve een quad xeon of whatever...