Whatever.
Verwijderd
jij hebt er twee gewonnen, waarvan ik er een eigenlijk niet meedeed en de andere was m'n slechtste map. LUCK I call it
Dit is weer een typisch geval van niet tegen het verlies kunnen!
Flatliner > weer jij wie die andere gastjes waren?? Alfa nogwat, die was zeer goed.
Whatever.
[GoT]Morgoth
[hkj]aXe
En als je die naam ziet dan weet je het wel
CLAN HEKJE RULEZ!!!!
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
iMAGE
of in Quake 3
^4i^1MAG^4E
edit: Vanwege de kleuren in de naam snappie?
[GoT]zzaxxon
simpel, duidelijk, effectief
Verwijderd
<H1> [WMD]Scimitar</H1>
of als
<H1> [GL]Scimitar </H1>
-----------------------------
Let's Kick some azz!
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Harley is mijn eigen naam en de meesten geloven dat al niet dus kan ik hem best wel als nick gebruiken
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
dan zie je toch niet meer waar je loopt enzo ?
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Ja ik denk dat ik er maar eens El_Muerte_[TDS] van maak....
Maar je zal mij alleen aar op "the Drunk Snipers UT server zien"
[url="http://unreal://130.89.225.80"]unreal://130.89.225.80[/url]
http://rename-it.student.utwente.nl/tds/ut/serverinfo.php3?ip=192.168.5.2 voor info over die server
Ik speel ut en ik studeer a/d ut
mijn nick is [MdMa]Sgaap
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Verwijderd
The Cosmic is over you
Of course bij [WMD]
(ja binnenkort kan ik weer spelen
just plain Flashpoint dus..
idd, plain, nog niet lid van een clan maar ik speel niet echt vaak over inet vanwege mijn slechte verbinding, dus clan is niet nodig...
grtz Flash
Member of OPP