Weet iemand hoe ik Winnt Server 4.0 Nederlands kan upgraden naar Windows 2000 Server Engels. Want als ik de cd erin doe en zeg update zegt hij dat het een andere taal is (duh) en dat ik W2K Server maar opnieuw moet installeren, en daar heb ik geen zin in aangezien het om +/- 50 users gaat en ik niet echt zin heb om alle beveiligingen en user profiles opnieuw aan te zetten.
En nee, W2K NL Server aanschaffen is geen optie omdat ik eindelijk het bedrijf zover heb kunnen krijgen dat ze met een aanbieding W2K Server UK hebben aangeschaft met in totaal 50 licenties.
W2K server met 50 licenties was goedkoper dan 50 NT 4.0 licenties en vroeger draaide alles niet helemaal legaal
, maar toen zond ome Bill ons een brief of wij toh niet enkele licenties wilden aanschaffen.
Eerst was NT 4.0 geen probleem maar omdat wij nu met 64Kb Routers gaan werken naar andere vestigingen is QOS toch wel makkelijk en dan is Active Directory nodig.
Of weet iemand nog een manier om Traffic Shaping op Ip-nr te doen op NT 4.0???
Of is er een manier om de accounts van Winnt 4.0 te exporteren en dn te importeren naar Win2k Server???
En nee, W2K NL Server aanschaffen is geen optie omdat ik eindelijk het bedrijf zover heb kunnen krijgen dat ze met een aanbieding W2K Server UK hebben aangeschaft met in totaal 50 licenties.
W2K server met 50 licenties was goedkoper dan 50 NT 4.0 licenties en vroeger draaide alles niet helemaal legaal
Eerst was NT 4.0 geen probleem maar omdat wij nu met 64Kb Routers gaan werken naar andere vestigingen is QOS toch wel makkelijk en dan is Active Directory nodig.
Of weet iemand nog een manier om Traffic Shaping op Ip-nr te doen op NT 4.0???
Of is er een manier om de accounts van Winnt 4.0 te exporteren en dn te importeren naar Win2k Server???