Verwijderd

Topicstarter
Ik had ff een paar vraagjes over deze foon aangezien ik er heftig over denk deze te kopen.
Zo ziet ie er in ieder geval uit
Afbeeldingslocatie: http://samsungelectronics.com/mobile_phone/wireless_terminals/popup/gsm/images/pop_sgh_m100silver_15s.jpg

en het is dus een telefoon met ingebouwde mp3 speler met 32 mb geheugen. Wat ik wil weten is of er mensen zijn die em al daadwerkelijk gehoord hebben, de tweede vraag, hoe is het geluid dan, en nummer drie, hoelang gaan de batterijen mee als je mp3 speelt.
Iemand ie me hier iets helderder in kan krijgen? Alvast bedankt :D

Verwijderd

Topicstarter
IS er dan helemaal niemand die ook maar iets weet van deze telefoon?????

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 17:06
Op woensdag 03 oktober 2001 15:54 schreef Fallen_angel het volgende:
IS er dan helemaal niemand die ook maar iets weet van deze telefoon?????
euh, nee... :?

als je dan toch iets met MP3 wil waarom haal je dan geen SL45?
dan heb je iig 64 MB en ik vind m nog mooier ook

Leeg - Sinds 20180907

Verwijderd

bah lelijk dingetje :+
ik zou idd voor een siemens gaan vink ook stukken mooier..
maar kweet niet samsungs zijn nou niet echt telefoons waarvan je zegt geweldig ;)

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Samsung vind ik mooier en ik durf te wedden dat het een fijnere telefoon is.

De Siemens heb ik regelmatig in m'n handen gehad, maar ik vind het design gewoon niks.

Zelf heb ik een Samsung SGH-A300 en ben er zeer tevreden over! ook over het menu, en dat zal bij deze M100 niet veel anders zijn denk ik.

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
ook geen info te vinden op samsung.nl/com?

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
SL45 heb ik vastgehad en dies toch wel erg :9~ .. design van deze vind ik niet zo mooi.

Verwijderd

Paar vraagjes:
-1 Wil je abbo of prepaid?
-2 Welk netwerk wil je? (KPN, Libertel, Ben, Telfort, Dutchtone) of maakt het niks uit?
-3 Ga je voor functies of design? (is erg belangrijk!!!)

Kijk eens op SAMSUNG.COM
SIEMENS.NL en SL45 en vergelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een prepaid dus het word eigenlijk sowieso al deze samsung. Enneuh, tja ik ben dan een van de weinigen hierow die het design van die samsung denk ik mooier vind. Die sl45 heb ik in m'n klauwtjes gehad en ik vind persoonlijk de S40 ook mooier bijvoorbeeld. De SL45 is gewoon zo'n typisch siemens telefoontje en dat vind ik niet mooi...

Enneuh al die info op de sites van de fabrikant is natuurlijk erg leuk en alles maar niet "real" life zoals de tweakers dat zouden kunnen hebben zeg maar :)

Verwijderd

Ik heb deze phone en wil hem verkopen.
Ik vind de telefoon geweldig,het geluid is goed er zitten een hoop extra functies op en de headphone is ook errug goed.
Kan eigenlijk maar een nadeel opnoemen en dat is de batterij,zonder het gebruik van de mp3 optie gaat hij een dag of twee mee,wat ik errug weinig vind en als je mp3's gaat afspelen gaat hij maar een uur of 3 mee.
Pagina: 1