Ik heb hier een p3-600@900 op 1,85v op een asus CuBx. Is dat wat? of kan dat hoger, hij daait nu wel op een fsb van 150
Damn, netjes, overclock van 50%. Wat is de aantal Mhz van je core?
If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?
Welke coreOp vrijdag 28 september 2001 00:52 schreef Panzer het volgende:
Damn, netjes, overclock van 50%. Wat is de aantal Mhz van je core?
het is officieel een p3-600 fcpga! op 100 bus
volgens mij mag je in je handjes knijpen. Ik heb zelden hoger gezien.
Wat voor koeling zit erop ?
Wat voor koeling zit erop ?
Geen inspiratie
Erg netjes.
Je zou gewoon uit moeten proberen of die nog hoger kan. Maar ik vind dit al erg hoog, voor een cpu met een vaste MP. Ik heb die 650 van mij nu nog maar op 866 draaien. Zal ook een kijken of die nog wat hoger kan... suc6
NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.
Nice oc, maar het is gewoon zo dat die 'lage' p3's gigantiesch hard overklokken. Ik heb ook een P3-500E(stepping 1) gehad, die draaide op 850 op een Cusl-2. 160 FSB, die dingen racen gewoon!
Kheb nu een 1Ghz@1,1...stukken minder OC, in mijn 2e pc'tje zit een celly2-600, die draait nu op 920Mhz met een socket7 coolertje
Verder denkik dat je wel hoger komt, maar niet met een i440BX based mobo(dat is die CuBx toch?) Misschien moet je hem voor de grap eens op een cuv4x of een cusl2-c zetten, waarschijnlijk trek je dan wel 160FSB(had ik namelijk ook met m'n P3)
Kheb nu een 1Ghz@1,1...stukken minder OC, in mijn 2e pc'tje zit een celly2-600, die draait nu op 920Mhz met een socket7 coolertje
Verder denkik dat je wel hoger komt, maar niet met een i440BX based mobo(dat is die CuBx toch?) Misschien moet je hem voor de grap eens op een cuv4x of een cusl2-c zetten, waarschijnlijk trek je dan wel 160FSB(had ik namelijk ook met m'n P3)
...gamen blijft leuk...
Verwijderd
of op de chipset van de BX een kleine fannetje zetten.. werkt ook goed!Op vrijdag 28 september 2001 09:09 schreef Selachii het volgende:
Op vrijdag 28 september 2001 09:59 schreef limp_bizkit het volgende:
[..]
Alleen als je niet genoeg airflow in de kast hebt, mijn KT133A wordt minder warm ZONDER fannetje dan met...
Bnet pindle#2913
Ik zie net dat mijn bord (asus CuBx) niet hoger kan worden ingesteld, dus moet ik maar eens kijken of ik een cusl2 kan krijgen.
Koeling is een standaard ipi cooler van een boxed intel 1000/133.
Processor wordt nu onder linux met koetjes erop max 40 graden.
Koeling is een standaard ipi cooler van een boxed intel 1000/133.
Processor wordt nu onder linux met koetjes erop max 40 graden.
Pagina: 1