Toon posts:

Windows XP en Asus v7700 Deluxe

Pagina: 1
Acties:
  • 90 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
luitjes, tweakers, kamaraden....

Ik heb een vraag aan de gene die een v7700 deluxe kaart hebben.

Wie heeft het met alle functies(tv-in, tv-out, bril) aan de praat gekregen onder Windows XP?? Ik heb asus drivers voor windows 2000 gebruikt, alleen die willen niet werken....

Verder nog tips bij deze kaart??

graag jullie reacties.

ps. search leveert nix op

• Ronnie_T
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-08 12:59

Ronnie_T

Shangri-La

gewoon de XP-driver van de nvidia-site gebruiken :?

Intel Forever. Specs. DKJJPQKU

Verwijderd

Tv out en in werkt gewoon met de deton 4 drivers. De bril heb ik zelf niet aan de praat gekregen. Het is wel makkelijk om icm de tvout de tvtool 5.5 te gebruiken.

Het is nog ff wachten op de asus det4 drivers. hou de site: www.asuscom.de in de gaten daar staan vaak de laatse beta's op.

Verwijderd

Hij vraagt specifiek om ALLE functies... die werken dus niet met de standaard reference nvidia drivers. (alleen tv-out doet het daarmee als extra functie van zijn de-luxe kaart)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 27 september 2001 23:40 schreef ge0rgi0 het volgende:
Hij vraagt specifiek om ALLE functies... die werken dus niet met de standaard reference nvidia drivers. (alleen tv-out doet het daarmee als extra functie van zijn de-luxe kaart)
idd

maar ok
ik w8 dus gewoon op de officiele asus xp drivers... dat is denk ik het beste

voor tv-in heb ik gewoon asus live drivers voor win2000 geinstalleerd, werkt wel gelukkig. nu die $#@#$@%$#@^%#@ bril nog...

Verwijderd

Werken die live drivers OK bij jou onder XP?
Ik heb er regelmatig lockups mee (2000 drivers onder XP)

Verwijderd

JAh heb ik ook (zie sig voor specs) in xp kon ik die drivers niet installeren. enne wat die bril betreft je krijgt er toch alleen maar hoofpijn van >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 september 2001 01:31 schreef ge0rgi0 het volgende:
Werken die live drivers OK bij jou onder XP?
Ik heb er regelmatig lockups mee (2000 drivers onder XP)
ik draai in xp voor live gewoon de win2k drivers, bij mij geen lockups gelukkig, maar ik hoop dat asus binnen kort met de XP drivers uitkomt..

btw, iemand toch tips en trucs voor die asus v7700 deluxe?

Verwijderd

Wat kan jullie die achterlijke bril nu schelen ??? Ik heb ook een Asus V7700 deluxe maar die bril die heb ik niet meer, die ligt bij mijn broertje zn carnavals spullen ! :+ en terecht trouwens ... die domme bril is lelijk en hij past niet eens op mijn neus, 8-) Dat design komt natuurlijk uit china ofzo , want chinezen hebben hele andere neusen dan een blanke. (8> Dan erbij is dat ding met geen mogelijkheid fatsoenlijk aan de praat te krijgen, zo'n ding moet gewoon werken en niet eerst uren gekloot , voor mij mogen ze wel stoppen met het maken van die brillen !! B-)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 september 2001 23:55 schreef DeGeXte het volgende:
Wat kan jullie die achterlijke bril nu schelen ??? Ik heb ook een Asus V7700 deluxe maar die bril die heb ik niet meer, die ligt bij mijn broertje zn carnavals spullen ! :+ en terecht trouwens ... die domme bril is lelijk en hij past niet eens op mijn neus, 8-) Dat design komt natuurlijk uit china ofzo , want chinezen hebben hele andere neusen dan een blanke. (8> Dan erbij is dat ding met geen mogelijkheid fatsoenlijk aan de praat te krijgen, zo'n ding moet gewoon werken en niet eerst uren gekloot , voor mij mogen ze wel stoppen met het maken van die brillen !! B-)
/me is een Aziaat en zn bril past hem precies!

Verwijderd

Ik heb dus de laatste (B)drivers van asus gebruikt (voor XP) maar daar kan ik nergens overschakelen van PC naar TV.
TVCC2000 werkt ook niet. Weet iemand hoe ik weer mijn filmpjes kan kijken op mijn TV?

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-08 12:25

Acid_Burn

uhuh

die gare Asus drivers werken niet bij mij in XP. Dan boot XP niet eens. Met de Detonator 21.83 werken wel gewoon. Heb alleen de 3D bril niet geprobeerd, want die gebruik ik niet ;)

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• Aemstel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-03 20:05
Werk ASUS Digital Video 2.0 goed bij jullie onder Windows XP? Bij mij niet dus :(
Werkt alleen als ik de 1.05 nvidia wdm drivers installeer, maar dan kan ik niet opnemen met geluid...help..?

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

die versie 2 die ik hebt werkt niet.. kan niet met de capture driver overweg of zoiets.. waar heb je die wdm capture driver vandaan?

• Aemstel
Weet ik niet meer. Ik had hem nog op mijn HD staan. Op ASUS site staat alleen 1.04, en die wil niet goed installeren bij mij. Net als de WDM drivers die bij ADVCR zitten, die installeren ook niet goed. NVidia 1.05 dus wel, maar kan daarmee dus niet opnemen met geluid. Geeft een error over de A/V-crossbar driver.

Verwijderd

Op donderdag 27 september 2001 23:34 schreef Prikkeldraad het volgende:
luitjes, tweakers, kamaraden....

Ik heb een vraag aan de gene die een v7700 deluxe kaart hebben.

Wie heeft het met alle functies(tv-in, tv-out, bril) aan de praat gekregen onder Windows XP?? Ik heb asus drivers voor windows 2000 gebruikt, alleen die willen niet werken....

Verder nog tips bij deze kaart??

graag jullie reacties.

ps. search leveert nix op
heb er nog geen problemen mee gehad hoor werkt allemaal prima onder winxp
maakt niet uit met welke drivers 3d bril natuurlijk alleen mat asus drivers

• Aemstel
Op dinsdag 27 november 2001 20:17 schreef Tijn_3d het volgende:

[..]

heb er nog geen problemen mee gehad hoor werkt allemaal prima onder winxp
maakt niet uit met welke drivers 3d bril natuurlijk alleen mat asus drivers
ASUS Digital VCR 2.0 werkt dus ook goed bij jou?

Oh, ik zie net dat je helemaal geen Gf2GTS v7700 hebt...

Verwijderd

Al met al kan ik dus nog steeds geen film kijken.
Iedereen zegt dat het met detonator drivers moet kunnen maar die geven mij geen progje om over te schakelen tussen PC en TV. Het probleem is dat ik geen progje heb om over te schakelen. Vroegen gebruikte ik TVCC2000 of het progje dat in de Asus drivers zat meegebakken.
Welk progje heb ik nodig voor XP en waar kan ik het vandaan halen?

• Red Cell
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 14:39
Euhm mensen ik heb laatst een @-mail conversatie gehad met asus Global en daar kwam uitrollen dat ze als "xp" drivers hebben. Ff het mailtje;
Dear customer,
Thanks for choosing ASUSTeK.
We have released the driver for WindowsXP OS. Please download it from:
http://cgi.asus.com.tw/cgi-bin/dl.asp?filename=vga/agp/v8200/1462w2k.zip
And please firstly uninstall the previous version driver before installing the new version driver.
Any future problem, please feel free let me know.

Best Regards
ASUS Customer Service Center Shanghai
En ja ik zie ook dat het de Windows 2000 drivers zijn maar dit is toch echt hun reactie.

The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis

Verwijderd

Dat is dus niet de V7700 driver.
Zit in de 2000 driver voor de V7700 dan wel het progje om te schakelen tussen PC en TV?

• Aemstel
Subbase, je kunt toch gewoon bij de advanced display properties bij output device (of iets dergelijks) kiezen voor TV? Dit kan bij alle drivers (ASUS of NVidia) mits je de kabels goed hebt aangesloten en er niks stuk is. Je kunt altijd nog TVTool proberen (www.tvtool.de) maar zonder dat programma moet het dus ook werken.

Verwijderd

TVTool werkt niet bij videokaarten waar TVCC2000 op werkt.
Beide progjes zijn voor verschillende soorten chips.
Via advanced, output device heb ik nog niet geprobeerd, zal ik vanavond eens doen.
Thanx

• Aemstel
uhmm..ik heb ook de ASUS V7700 en TVTool 5.5 werkt prima bij mij. Ik zou em dus toch maar 's proberen als ik jou was.

Verwijderd

Ohh, ik zie het al,

Dit vond ik op de site van TVTool:
So, nun aber zu den wichtigen Dingen. TVTool 5.5 ist fertig. Zu den Haupt-Neuerungen zählt, dass nun Chrontel TV-Chips unterstützt werden. Bisher war dafür das Programm TVCC2000 von TL zuständig, das aber leider nicht mehr weiterentwickelt wurde. An dieser Stelle ein grosser Dank an TL für seine heldenhaften Pionierleistungen auf diesem Gebiet! ;-)

Tot een paar maanden geleden kon het dus niet met TVTool.
Zal het gelijk proberen.

Baalde gisteren als een stekken want via advanced in properties kreeg ik dus ook geen beeld op TV en binnen tien seconden was m'n beeldscherm weer aan.
Ik heb het geprobeerd met de laatste Asus drivers, en de drie laatste detonators maar geen van allen gaven ze beeld.
Het schijnt bij sommige wel te werken. Iemand een idee hoe dat kan? :?

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:04

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Van de Asus site driver 21.83 voor XP downloaden voor de V7700 deluxe, en dan werken alle toeters en bellen. Ik kan prima TV kijken, TV out selecteren en nog meer zooi. Alleen capturen gaat nog steeds beroerd. Dat schijnt Asus niet te kunnen fixen :'(

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Kijk hier ook es voor drivers voor de ASUS videokaarten:

http://technogarb.multimania.com/
En ja, je wordt doorverwezen naar hun nieuwe site, ik weet t :) Ze maken zelf asus drivers met alle mogelijkheden van de asusdrivers, ook de laatste 22.80 voor xp......

Verwijderd

Heb de zelfde drivers maar de TV-out werkt dus niet :(

Verwijderd

Op vrijdag 30 november 2001 14:27 schreef Subbase het volgende:
Heb de zelfde drivers maar de TV-out werkt dus niet :(
Kijk nou es op de link van me in m'n vorige post, dan ga je blij worden met drivers :)

Of bedoel je dat je DIE drivers al hebt :?

Verwijderd

Ik heb een V6800 DeLuxe gehad en nu een V7700 DeLuxe en ik heb die bril nog nooit uitgepakt >:)

Who Cares, Dude???

Als je TV-out en 3D shit maar lekker lopen toch?? ;)

Verwijderd

:) Heb nu TVTool 5.5 en dat werkt perfect.

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 19:55

silitek

Tubes Only

helemaal me eens..m'n oude v3800 ( was toen een vette kaart )..in bezit van z'n bril...zeggen en schrijven 1minuut op gehad..ene..hoop gedoe om aan de praat te krijgen....zo, heb nog twee brillen liggen voor de lief hebber..............................
Op vrijdag 28 september 2001 23:55 schreef DeGeXte het volgende:

Tubes....It's what make music music!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Op donderdag 29 november 2001 19:16 schreef Microkid het volgende:
Van de Asus site driver 21.83 voor XP downloaden voor de V7700 deluxe, en dan werken alle toeters en bellen. Ik kan prima TV kijken, TV out selecteren en nog meer zooi. Alleen capturen gaat nog steeds beroerd. Dat schijnt Asus niet te kunnen fixen :'(
Als ik welke Asus driver dan ook installeer, dan boot XP niet meer.

Verwijderd

ik heb vandaag dedze kaart gekocht krijg de utilities schijf niet eens aan de gang.
heb de tweak utility en smart doctor seperaat geinstalleerd, als de cd opstart kan ik slechts
driver kiezen en ook die werkt niet goed.
enig idee waar dit aan ligt? of komt het soms door Windows
XP prof?

Verwijderd

i

• OxiMoron
  • Laatst online: 27-06 10:54
Hmm heb TV-Out en TV-In nog niet geprobeerd..

maar die 3d bril wel, en die deed het perfect :)

Ik heb gewoon de drivers van de bijgeleverde CD.
Staat bij dat ket 2kXp drivers zijn, en ze doen het zonder problemen.

Alleen jammer dat Paladin (een CS anti-cheat programma) mijn opengl32.dll als gehacked ziet :(

of misschien pakt ie gewoon alle asus opengl32.dll's :D

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 07:48
is er iemand die de tv-in op z'n v7700 deluxe in xp pro wel fatsoenlijk kan gebruiken?

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

ja hoor.. werkt goed..
TV Box werkt zoals het hoort.. SVideo werkt.. composite ook.
detonator drivers 21.83 gebruikt.. AsusLive geinstalled.. done..

Alleen capturen gaat niet soepel.. 17 fps ofzo. :(

Verwijderd

Op woensdag 19 december 2001 00:33 schreef Acid_Burn het volgende:
ja hoor.. werkt goed..
TV Box werkt zoals het hoort.. SVideo werkt.. composite ook.
detonator drivers 21.83 gebruikt.. AsusLive geinstalled.. done..

Alleen capturen gaat niet soepel.. 17 fps ofzo. :(
Wat heb je allemaal geisntalleerd voor drivers, of echt alleen maar de 21.83.....???

Waarme capture je..... ASUS Live......????

• jsiegmund
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:24
Sorry dat ik zo'n oud topic weer naar boven haal, maar ik zit me nou al ruim een week kapot te zoeken naar een oplossing en kom er niet uit. Probleem: V7700 + TV-box in Win2k met nu onderhand bijna elke driverset die op internet te vinden is. Ik had m zover dat het tv-in gebeuren werkte, maar na een reboot heb ik dan weer een geweldig roze schermpje?! Het capturen van beeld heeft trouwens nog nooit gewerkt. Kheb dat tv ding 2e hands op de kop getikt maar zou wel graag willen dat het ook nog een beetje werkend blijft :)
Dus: wie draait eenzelfde config. op dit moment met recente asus / nvidia drivers stabiel zonder problemen? Ik ben benieuwd!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dit topic is wel erg oud. In dit geval is het beter om een duidelijk nieuw topic te openen. Lees dan eerst even * Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! * door om te zien hoe een openingspost eruit moet zien :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.