Ik ben bezig met een webpage te maken. Eerst had ik geen achtergrond dus gewoon wit. Was niks aan de hand. Maar als ik een achtergrond instel komen er allemaal zwarte strepen op de pagina. Ik heb het gedeeltelijk in php gemaakt.
Dat php zal niet de strepen veroorzaken.
Of het moet de 'met php gebakken html' zijn.
Voor beide problemen stuur ik je door naar W&G.
Je topic verplaats ik dus bij deze naar W&G
Of het moet de 'met php gebakken html' zijn.
Voor beide problemen stuur ik je door naar W&G.
Je topic verplaats ik dus bij deze naar W&G
tja, misschien heb je wel een achtergrond gespecificeerd met strepen erop 
nee geintje, maar hier kunnen we niks mee, laat iig een link zien naar de desbetreffende pagina. (het ligt niet aan php in ieder geval)
nee geintje, maar hier kunnen we niks mee, laat iig een link zien naar de desbetreffende pagina. (het ligt niet aan php in ieder geval)
misschien omdat de onderkant/bovenkant van het achtergrondplaatje zwart is en het vaak wordt herhaald 
doe idd eerst maar een links
doe idd eerst maar een links
of je wilt hits, of je monitor is stuk...
There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
hahaha ja .. heb ik ook bij m'n grafische rekenmachine.. van die vette strepen derín .. moet je dér gewoon een paar keer op rossen en dan doet ie 't wel weer goed ..Op vrijdag 28 september 2001 14:46 schreef Tsjipmanz het volgende:
of je wilt hits, of je monitor is stuk...
Probeer ook 's bij je monitor...
Hoe kan dit? Ze zijn er nu niet meer. en thuis heb ik zel wel. zit nu op me werk. ik zal nog eens kijken of ik ze thuis wel heb.
Verwijderd
Ik zie geen zwarte strepen, maar ik denk dat het ligt aan de color-depth van je achtergrondplaatje. Als die hoger is dan die van je scherm, worden de kleuren in het plaatje benaderd en krijg je strepen...
Pagina: 1