Toon posts:

Zijn hier nog fans van Total Annihilation?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind het nog steeds één van de beste spellen ooit. Ik speel het nog redelijk vaak.

Verwijderd

Ja, hiero, ik speel het niet vaak meer, omdat ik niet vaak spellen meer speel, maar wat was dat vet multiplayer zeg...alleen je had veeeeeeeel mb nodig, en het was geen hele snelle game, en dat zag ik dus graag in starcraft een snelle game, daar hou ik van , maar het was en blijft een topper :)

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:26
Ik heb het vroeger best vaak gedaan op lanparty's en ondanks dat ik vaak ingemaakt werd vind ik een erg leuk spel.
Alleen speel ik nu veel Quake2/3 omdat ik dat toch wel een stukkie leuker vind.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y

Verwijderd

Ja TA is echt samen met Starcraft de TOP van het RTS genre. Ben benieuwd of TA 2 nog zal uitkomen...

Verwijderd

Topicstarter
TA2 wordt momenteel ontwikkeld door SingleTrac.

Verwijderd

Voor TA is er een gratis update, 'Boneyards', om (a la battle.net in StarCraft) online te spelen, en ze hebben er een heel leuk universum omheen gebouwd zodat je battles nog wat beinvloeden ook enzo, het is allemaal superstoer.

Alleen werkt het niet achter een IP masquerading firewall. *BONK* *BONK* *BONK* (hoofd op toetsenbord sla)

• vandijk
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:16
Als je portmapping instelt op je firewall, gaat het wel werken.

Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2

Verwijderd

Topicstarter
TheVinz:

moet je even met ipmasqadm wat poorten forwarden.

Verwijderd

Topicstarter
Niet meer fans??

Verwijderd

mijn eerste spel wat zn geld echt waard was

het grote nadeel is dat je ondertussen dat "been there,done that" gevoel krijgt

Verwijderd

TA was een vet spel, ik ben er zeker wel een half jaar aan verslaafd geweest. Ik las alleen dat Cavedog is opgedoekt!!!! Net nu ze de TA reeks verder wouden uitbreiden worden ze opgedoekt omdat TA:Kingdoms (wat ik overigens een baggerspel vind) niet zo goed verkocht heeft :( Ik vind dit echt zwaar verrot vooral omdat Cavedog 1 van de betere games knutselaars was..... Waar moet het heen met deze wereld????? :'(
Pagina: 1