een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Verwijderd
Heb hiero maar een 4 speed brandertje staan en doet er een dikke tien minuten over...
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Dat hangt er dus maar net vanaf welke CD je kopieert.Op donderdag 27 september 2001 22:50 schreef blinky118 het volgende:
Vreemd, heb ik geen last van!!
Heb hiero maar een 4 speed brandertje staan en doet er een dikke tien minuten over...
Lite-On he!!Op donderdag 27 september 2001 22:49 schreef chucky666 het volgende:
ik heb nu dus een lite-on 16102b
maar als ik dus een cd wil back-uppenmet clone cd dan staat ie na bijna een uur nog op 0%
is dit normaal ofzo
de ledjes van me hd en van de brander die zijn wel gezellig bezig
maar ja ik heb geen zin om er een hele dag op te wachten
Nee, ff serieu: misschien een nieuwe firmware
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
ik heb er de nieuwste opstaanOp donderdag 27 september 2001 22:53 schreef silentsnow het volgende:
[..]
Lite-On he!!
Nee, ff serieu: misschien een nieuwe firmware
heeeeeel erg langOp donderdag 27 september 2001 22:57 schreef CRX_Lunatic het volgende:
Misschien ligt het aan de foutcorrectie van CCD. Dat kan soms héél er lang duren...
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
dat wordt dus toch nog maar ff geen nieuwe kopen
ik denk dat dat per cd verschilt ofzoOp donderdag 27 september 2001 23:08 schreef thahell het volgende:
hmmz vreemd ....in heb nog een goede oude 2 speed en daar zijn ALLE cd's in 45 min klaar :):):)
Bij mij zijn alle cd's binnen 4 minuten klaar.. alleen die ene niet.. denk niet echt dat het aan de brander ligtOp donderdag 27 september 2001 23:08 schreef thahell het volgende:
hmmz vreemd ....in heb nog een goede oude 2 speed en daar zijn ALLE cd's in 45 min klaar :):):)
Jij kopieert zeker alleen zwak beveiligde troep
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
Dat klopt, heb je helemaal gelijk in.Op donderdag 27 september 2001 22:52 schreef -Stef- het volgende:
[..]
Dat hangt er dus maar net vanaf welke CD je kopieert.
Maar als ik hiero een back-up maak dan is dat meestal alleen maar van data en daar ben ik dus ook vanuit gegaan.
Maar het kan natuurlijk ook iets anders zijn.
ja, maar sinds er een cd van half life is overledenOp donderdag 27 september 2001 23:13 schreef blinky118 het volgende:
[..]
Dat klopt, heb je helemaal gelijk in.
Maar als ik een back-up dan is dat meestal alleen maar van data en daar ben ik dus ook vanuit gegaan.
wil ik van de leukst spellen die ik heb een back-up
voordat dat irritante ventje van boven weer alles komt slopen
Op donderdag 27 september 2001 23:13 schreef blinky118 het volgende:
[..]
Dat klopt, heb je helemaal gelijk in.
Maar als ik hiero een back-up maak dan is dat meestal alleen maar van data en daar ben ik dus ook vanuit gegaan.
Maar het kan natuurlijk ook iets anders zijn.