Toon posts:

Outcast 1 > Installatie, zelfs na patch, help me

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Outcast net geinstalleerd en ik kon er niet van trug vinden (stond niet meer op mn HD). Dus ik ff kijken op tweakers.net en toen zag ik dat je de patch erover heen moet draaien. Ok, patch gedownload, alles staat er nu, maar hij kan het spel niet opstarten. Als ik via het start menu probeer, kan hij outcast.exe niet vinden (die staat ook niet in de directory) en als ik loader.exe, oc1.exe, oc2.exe of oc3.exe draai doet ie alleen de filmpjes van Infogrames en Appeal en dan kapt ie ermee. Ik weet dat het een oud spel is, maar kan iemand mij plz helpen? Mijn specs zijn:

PIII 450 Mhz
128 MB RAM
Voodoo 3 3000 AGP (grafkaart)
Resolutie 800x600 16bit
vrije schijfruimte 650MB
de Outcast dir is 229 MB (misschien mist er wat)

Verwijderd

Topicstarter
kan iemand mij plz helpen. Ik wil dit spel ook een keer spelen :(

Verwijderd

he dat probleem heb ik nou ook.
Ik heb de originele versie.

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik heb ut opgelost. Hier is hoe:

Ik heb eerst de illegale versie van Twilight erop gezet, maar deze is zonder filmpjes en music/speech dus probeerde ik daarna de legale versie eroverheen gezet. Et voila, hij doet ut

Verwijderd

Ik had precies hetzelfde probleem toen ik van plan was de game opnieuw te spelen (ik was er mee gekapt omdat ik eerst een stomme, stomme zak was, die de VETSTE ADVENTURE/ACTIE game liet staan in de kast :) )

Dit is wat je doet: installeer EERST de patch, vervolgens de game...

Geloof me, het werkt. Je pc kan het spel aan, want die van mij is langzamer en daar deetie het ook. Dus download de patch, installeer em en installeer vervolgens het spel

(Reden van het niet-doen: een of andere windows versie die niet compatible is met outcast.)

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Op vrijdag 28 september 2001 18:53 schreef nemesis4 het volgende:
Hey, ik heb ut opgelost. Hier is hoe:

Ik heb eerst de illegale versie van Twilight erop gezet, maar deze is zonder filmpjes en music/speech dus probeerde ik daarna de legale versie eroverheen gezet. Et voila, hij doet ut
Dat is idd de enige manier waarop die bij mij werkte jaartje of ? terug :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-01 15:21
Ik had hetzelfde, opgelost door een eerdere patch te gebruiken ipv de allerlaatste.

Verwijderd

Outcast een ligt nu voor 20 piekies in de Free Record sjop. Wat een uitgebreid spel, wauw :p

Verwijderd

als je het nog nooit hebt gedaan is het idd een erg leuk spel, vooral voor de prijs van nu :) Ik had ook hetzelfde probleem en je moet inderdaad eerst de patch installeren en daarna het spel. Je moet zelf maar ff kijken welke patch je nodig hebt, het zijn er namelijk 2. Dit probleem doet zich voor als je een nieuwere windows dan 95 hebt :? (wat iedereen toch wel heeft mag ik hopen) en een nieuwere directx dan 5 :? Outcast is een heel cool spel maar die install zuigt echt!
Pagina: 1