2 computers die grazen aan 1 buffin en out

Pagina: 1
Acties:

• Goldme
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-05 11:14
Ik heb hier 2 comps in een lan. Op allebei heb ik koetje lopen. Ik wilde het echter zo maken dat 1(client) van de twee zijn werk haalt uit de buffin van de andere(server) en zijn werk ook deponeert in de buffout van die andere(server).

1 is dus verantwoordelijk voor de buffer in en out(server), de andere(client) werkt met de gegevens die in die buffer in en out zitten. Ik weet niet wat ik met de remote buffer optie aan moet omdat die om een pad vraagt naar de directory.

Ik heb echter geen pad aangemaakt op client computer. als ik vanuit de client een shared map probeer te bereiken op de server dan doe ik dat niet via een netwerkdrive op de client maar gewoon door op het netwerk te kijken en dan te browsen door de shared services van de server. Ik heb dus geen pad om op te geven voor d.net zodat hij weet waar de buffer is.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? hartelijk bedankt.

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

wat dacht je van een proxy? ;)

• Sir Abarth
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Sir Abarth

The secret word is: ToeT!

//computernaam/sharenaam/path/naar/buffers/

Probeer dit eens, of is dit niet wat je bedoelt?

ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Hoe ik het doe (met 30 clients)
ik zet 1 client in een gesharede servermap en plaats op elke pc een snelkoppeling in de opstarten. Dat is de kracht van de dnetc client, die kan je gewoon meerdere keren runnen en regelt zelf dat 'ie niet met de packtets in knoop komt. Heb er nu wel een paar omgezet naar eccp maar het principe werkt erg goed, is aan te bevelen, al is werken met een proxy bij hele grote netwerken beter qua traffic enzo.

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-03 12:02
Ff O.T. maareh... GoldMe van Team ColdFusion? Iig een tijd geleden? Of is het iemand anders?

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

• Goldme
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-05 11:14
Ja, van coldfusion inderdaad(nog steeds trouwens). Ik kan alleen niet bij de site komen, die is al een tijd down.

Mijn parkje is trouwens uitgebreid, heb nu een 1.4Ghz en een 700Mhz athlonnetjes. in totaal 2.1Ghz aan graaskracht dus(mocht je de statistieken willen updaten).

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-03 12:02
Oh cool! :) Al tijden nix meer van je gehoord man. Heb al diverse malen naar je gemeeld enzo. Check je je icq wel eens??
Pas nog om auth gevraagd.

En dat de site down was klopt, domein was verlopen. We hebben nu een nieuw adres: www.teamcoldfusion.nl

Kom ook eens op het forum, voor het leden gedeelte moet je maar ff een meeltje sturen naar gilex, die kan je dan toestemming geven.

Kzie je!

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Pagina: 1