She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
ruikt het raar in je compu of in de monitor?
dat is me niet helemaal duidelijk uit je verhaal
Verder als het in de monitor is, zou ik wel 2x nadenken voordat je die open schroeft (staan hoge spanningen op)
Op monitoren zit meestal 3 jaar garantie van de fabrikant, dus zou ik dat eerst proberen.
dat is me niet helemaal duidelijk uit je verhaal
Verder als het in de monitor is, zou ik wel 2x nadenken voordat je die open schroeft (staan hoge spanningen op)
Op monitoren zit meestal 3 jaar garantie van de fabrikant, dus zou ik dat eerst proberen.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
te veel prOn gekeken 
* Narf zou het niet weten
* Narf zou het niet weten
3 jaar garantie ja maar ik ben de bon kwijt en dat is het probleem. Me monitor ruikt dus erg raar.
Als ik nou geen garantie heb.. Zou het nog te maken zijn vraag ik me af, voor een goede prijs..
Als ik nou geen garantie heb.. Zou het nog te maken zijn vraag ik me af, voor een goede prijs..
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Tegenwoordig staat er wel ergens een manufacturing date of een serienummer waaruit ze de leeftijd kunnen afleiden.
Gewoon terug gaan naar de winkel.
En dingen kunnen helaas ook wel eens voortijdig kapot gaan
Senile! Senile Oekaki
Verwijderd
Heb je veel aan als je niet kunt bewijzen dat je 'm bij een bepaalde winkel hebt gekochtOp donderdag 27 september 2001 23:21 schreef _bas_ het volgende:
Tegenwoordig staat er wel ergens een manufacturing date of een serienummer waaruit ze de leeftijd kunnen afleiden.
ps. je kunt 'm dan misschien wel naar de fabriek opsturen
Pagina: 1