Amsterdoom

Pagina: 1
Acties:
  • 253 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roytanck
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 25-06 16:12
Ik weet het niet hoor, maar tegen beter weten in denk ik toch dat ik maar eens een Davilex-product ga kopen :) Dit lijkt me wel de moeite om een keer een uurtje te spelen. Daarna kon ik er vast een neefje van 6 een plezier mee doen ;)
http://www.davilex.nl/cgi-davilex/frames/produkt_inlog.cgi?set=amsterdoom
http://home.wirehub.nl/~dav-lwm/Amsterdoom%20Technical%20Overview.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 635

Een woord :

G A T V E R D A M M E ! ! !

Man kijk eens naar die features :

-Spectaculair 3D schietspel in Amsterdam!

-Leef je uit op herkenbare locaties als het Centraal Station, de Dam, de Wallen, het Rijksmuseum en Schiphol

-Versla de Grøbbers die de hoofdstad in hun greep hebben.

-Schiet alles kapot! Schilderijen, kaartjesautomaten, route-informatieborden, telefooncellen en Grøbbers verkleed als parkeerwachters!

-Superrealistische graphics geven het gevoel dat je echt door Amsterdam loopt.

-15 levels boordevol actie en avontuur.

-Gebruik 4 verschillende wapens.

-Verzamel de onderdelen voor het superwapen en red Amsterdam!

-Geschikt voor alle leeftijden

WOW 4 wapens ! WOW 15 levels ! WOW alle leeftijden ! WOW verzamel de onderdelen voor het SUPERWAPEN !

Sjeez do I need to say more?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roytanck
Ja, maar on the bright side, sommige van die gasten bij Davilex Entertainment zijn erg goed (studiegenoten van me), en de screenshots vielen me enorm mee.

Tuurlijk is het een lame spel. Je kunt het niet eens online spelen. Maar ik wil het gewoon wel eens zien. Elk spel dat daar vandaan komt is enorm veel beter dan het laatste. Als ze nou ooit eens ophouden met het ondersteunen van extreem langzame computer, en de prijs verhogen naar 100 piek, dan zie ik ze nog best wel eens een echt aardig spel bouwen daa in Houten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelix
  • Laatst online: 03-07 09:17
Elk spel dat daar vandaan komt is enorm veel beter dan het laatste.
Ja wat wil je...veel slechter kan het niet worden...
Sorry hoor, maar ik heb ooit een keer A2 racer gezien bij een huisgenoot van me, dat was echt zo ontzettend zielig gewoon...niet normaal..

Don't worry, it's all just 1's and 0's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roytanck
Ja, maar a2 racer II en later III waren steeds weer een heel stuk verder... dat was m'n point...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83

Nog geen demo beschikbaar? :D...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gooly
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-05 17:46

Gooly

Wie? Ik?

Ik heb A2racer II hier nog ergens liggen. Ik heb het indertijd geinstalleerd, 2 dagen bekeken en eraf gegooid. De CD ligt hier nog ergens rond te slingeren als ik me niet vergis.

See that's the trouble with reality, it's taken far too seriously.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorik
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 03-07 00:32
Ik vind Davilex gewoon de grootste rag die er is. Het is echt 3 keer niks!

Weefselkweekje: als die gast(en) echt zo goed zijn moeten ze eens een goed spel op de markt pleuren, want dit is echt niks.

Natuurlijk is dit slechts mijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3249

ik speel liever de echte DOOM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1936

Laat ze dan tenminste een fatsoenlijke engine gebruiken als de Q3 engine, maar dat zullen ze wel niet kunnen betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13

Het is nooit de bedoeling geweest van Davilex om een game te ontwikkelen voor hardcoregamers. Daar zijn gewoon de financielen middelen niet voor. Een goed spel kost al minimaal 5 ton voor ontwikkeling.

Davilex wil gewoon games uitbrengen om even lol te hebben voor een paar uurtjes. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chakotay
  • Laatst online: 11:40

Chakotay

Lick here to continue

minuutjes bedoel je :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiho
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:57

wiho

Certified Nerd

Ik struikelde donderdag op a2000.games.binaries over Amsterdoom, en heb 't toch maar eens uitgeprobeerd. Ik moet zeggen, afgezien van de slechte grafische kwaliteit (t.o.v. Quake 3), vind ik dat Davilex er erg goed in geslaagd is om bep. delen van A'dam na te bouwen! De gameplay zuigt nogal, maar ik vind het schitterend om over een virtuele Dam of Stationsplein rond te hobbelen. :)

"Pas als het proces gecrashed is, dumpt men de core"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06:00

winnie

de poes...

Het nabouwen van een "bekende" omgeving is geen kunst. In de de tijd van de echte doom liep ik al schietend door het Delfst Studenten Corps (drie verdiepingen, ik kwam zelfs in ruimte waar niet leden (ik dus) geen eens mochten komen).
Wat ik van een spel verwacht, is dat het me boeit. En dat kan zijn door een lekker snel (in afwisseling, actie) spel (ut) of door een grafisch erg mooi spel (quake3), amsterdoom biedt geen van beide. Te meer daar ik de fase van "bekende" (voor zover ik amsterdam ken) locaties wel ben ontgroeid.
Ik moet bij het woord amsterdoom ook steeds aan Hans Dorrestijn denken die het over Amsterdam alleen in de context "die vervloekte stad" had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roytanck
Ik heb em gewoon maar ff gekocht. Ik vond het wel lachen hoor. Als redelijk ervaren q3a speler had ik toch nog een uurtje of 3 nodig om het spel door te spelen (standje 'gewoon', ga 'moeilijk' nog wel een proberen).

Ze hebben de levels wel heel aardig opgebouwd. Af en toe is het best spannend als je in een diepe groezelige kelder afdaalt. Jammmer dat de tegenstanders vrij dom zijn (vergelijkbaar met q2...)

Ik ben wel 2 keer helemaal 'vast' komen te zitten. Alsof ik met m'n broek achter een hoek was blijven hangen of zo. Ik kom geen stap meer verzetten en moest het level herstarten :( .

Al met al vind ik het voor deze prijs echt wel de moeite om dit spel te kopen. Vooral voor niet hardcore gamers.
Pagina: 1