Toon posts:

MSI K7T266pro komt niet meer op na bios change

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Geacht forum,

Heeft iemand ervaring met het feit dat dit mb een blank screen geeft na (normaal) de bios goed gezet te hebben? Er zit een 1400 proc op met 256 DDR. Verder een MSI MX400 pro tc64s kaart. Ik zet alleen de tijd ed goed, schijf+ cdplayers, clock op 100 en proc op 14x. 1.75V. Ik heb alles al los gehaald. mb eruit, voetjes gechecked (geen kortsluiting) kaal t/m vol getest. Nadat de spanning er een tijdje af geweest is (leeglopen elco's denk ik)doet ie het weer ff. Vervolgens weer alles goed zetten en, ja hoor,....
Ik hoop dat er iemand is die me kan helpen.
greetz,

Remko

Verwijderd

Ik neem aan dat je een TB1400 hebt met een FSB van 266....dan moet je de FSB dus ok 133 zetten, de multiplier op 10,5* en het geheugen op HCLK(en niet HCLK+/-33)

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-08 13:49
Nadat ik m'n bios had geflashed met live update, moest ik opnieuw opstarten, dus dat doe ik. De pc springt weer aan en ik wordt automatisch naar de bios toe gegooit om alle settings weer opnieuw in te stellen. Tot zover normaal dus.
Ik stel lekker al m'n settings weer in en ik doe 'save and exit', en de pc gaat opnieuw opstarten. Maar ik krijg geen beeld meer. De resetknop bood ook geen oplossing. Toen ik echter met de powerknop de pc uit en ff later weer aan zette, deed ie het weer perfect met de door mij ingestelde bios settings.
Beetje vreemd, ff schrikken en zo, maar hij doet het nu weer perfect...

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:11
Op vrijdag 28 september 2001 09:17 schreef Sailor het volgende:
Ik neem aan dat je een TB1400 hebt met een FSB van 266....dan moet je de FSB dus ok 133 zetten, de multiplier op 10,5* en het geheugen op HCLK(en niet HCLK+/-33)
dat gaat niet altijd lukken! Direct 3D werkt niet onder XP met GF2