Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Slome UT bots

Pagina: 1
Acties:

• Gooly
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-05 17:46

Gooly

Wie? Ik?

Topicstarter
Ik heb met Unrealed een eerste leveltje in elkaar geknutseld, maar nu zit ik met het probleem dat de bots (in oefen tournament dus) ontzettend passief zijn, zelfs als ik ze hoog "skill". Als ze een wapen zien dan lopen ze er nog wel naar toe om het te pakken, maar als je niet dwars voor ze langs loopt blijven ze gewoon staan waar ze staan.

See that's the trouble with reality, it's taken far too seriously.

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

Heb je wel pathnodes in je level gemikt?
anders doen ze inderdaad niet veel nee.

kijk ff op unrealed.net voor pathnode tutorials. Ik weet het niet precies (deze keer :))

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• Gooly

Gooly

Wie? Ik?

Topicstarter
Gezien het feit dat ik van heel me lang zal ze leven nog nooit van pathnodes had gehoord, kon je best wel n's in de buurt zitten :) :) :)

Verwijderd

Screenshots please! Waar is de DL link? Volgens mij hebben we er nu genoeg om ons eigen UT mappers teampje samen te stellen :)

• Gooly

Gooly

Wie? Ik?

Topicstarter
Yesss UT werkt :)
ze rennen dat het een lieve lust is hehe, tnx voor de tip.
En ik heb wat screenshots en zelfs het level zelf op internet gegooid. Klik hier om het te bekijken.
Stel je er alleen niet al te veel van voor, het is nog een echt beginners experiment. Geen schuifdeuren, watervallen, liften of roltrappen, en hier & daar is het niet allemaal even netjes afgewerkt, maar het werkt en je kunt erin rondrennen tot in de pruimentijd :)