Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

UT Bonus Pack released ! WOOHOO!

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
De officiele UT bonuspack is een feit, haal'm neer bij fileplanet!

Vanag vanavond 8 uur te spelen op ctf.unreal.tweakers.net

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-11 21:14
WOEHOE!!!
}:O!!!

Verwijderd

Hij is vet he??

ik had al naar tweakers gestuurd hetzelfde uur dat ie uit was, alleen ze hebben et nie gepost, maar die bonuspack rulezzzzz

Verwijderd

:((((

Luitjes, ik heb een probleem met de Bonuspack.

Ik krijg 'em niet geinstalleerd !!!!

De zip file bevat een *.umod bestand en ik heb gehoord dat het installeren vanzelf gaat zodra ik dubbelklik op dat bestandje, maar dat doet 'ie niet.
Op het moment dat ik dubbelklik dan krijg ik een window met "openen met....."
en ik heb ook geprobeerd om te "openen met Unrealtournamen.exe"
maar na een tijdje dan krijg ik een virtual memory error van UT.

Dus please HELP !!!! ???????????

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Op verschillende sites staat wat je moet doen als je het pack niet geinstalleerd krijgt. Kijk eens bij www.planetunreal.com

De levels zijn wel leuk, maar de models zijn echt lelijk. Dat ze dat durfen uit te brengen! Dat vond ik toch wel erg teleurstellend. Miischien worden die models nog mooi met nieuwe skins, maar dit is echt erg...

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07-11-2024
't Is maar wat je lelijk vindt.

Ik vind het wel leuke skinz, alleen jammer dat maar weinig servers de bonus hebben.

• ragger78
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20-06 20:29

ragger78

ehm...ja

pickpocket> je moet 'm dan uitvoeren met ut\system\setup.exe -install xxxx.umod

Verwijderd

Topicstarter
Bij mij wilde ie ook niet op een van m'n PC's. Blijkbaar kun je 'n heleboel mutators en packs niet installeren op een illegale ISO kopie. Heb het spel dus opnieuw geinstalleerd, maar dan met mijn legale CD, en alles liep perfekt.

De bonus Pack draait al op m'n server, er zullen vast wel meer servers de nieuwe maps en mutators gaan gebruiken...

Verwijderd

woohoo?
vind je?
wel grappig is, dat je met een Nali kan spelen...
maar dat Nali War varken is ronduit slecht bedacht en ordinair. Wat heeft hij toch op zijn rug? een imperial?
Het past totaal niet in het plaatje van UT.

• glrfndl
  • Niet online
Ik vind die "taunts" van dat Skaarj Hybrid ding wel vet gaaf :).

Prepare for unforeseen consequences

Verwijderd

De bonus pack is gratis, dus loop niet te zeuren dat de skins minder mooi zijn. De meeste bedrijven hadden zo'n bonus pack gewoon tegen een prijs in de winkel verkocht als mission pack o.i.d.

Deze bonus maakt het spel alleen maar beter.

• xss
  • Laatst online: 04-11 10:05

xss

De bonus pack is gratis, dus loop niet te zeuren dat de skins minder mooi zijn. De meeste bedrijven hadden zo'n bonus pack gewoon tegen een prijs in de winkel verkocht als mission pack o.i.d.
[rant]Wat een onzin, ik heb ooit Unreal gekocht toen die uitkwam en ik zie Unreal tournament als niks anders dan de multiplayer die al in Unreal beloofd was, maar nooit werkte.
Hoeveel ellende ik al niet heb gehad met Unreal, ik heb me dik een jaar een of andere betatester gevoeld.
Voor mij nooit Unreal tournament met die stomme homopoppetjes(tering, wat zien die gasten er gay uit zeg :( )[/rant]

Laterz,

Dennet aka "Suzie Q".

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Angel eyes: Van een bedrijf als Epic verwacht je gewoon een beetje kwaliteit, sommige van de maps waren echt gaaf, maar die models vond ik niks vergeleken met models uitgebracht door UTliefhebbers.

Dat vind ik gewoon jammer, ik vind het fijn dat Epic zo'n pack uitbrengt. Maar dan moet het wel voldoen aan hun standaard (vind ik) en aan de standaard gezet door de UT-gemeenschap (die af en toe erg hoog is)

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Pagina: 1