Toon posts:

TV-kaart + LCD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al enkele jaren een Maxi TV Video PCI2 tv-kaart.

Ik heb onlangs een LCD scherm gekocht en van zodra ik mijn scherm aansloot wilde mijn tv programma niet meer opstarten.

Ik heb de software geuninstalled en de computer opnieuw opgestart. Hij vond vlot de tv-kaart en heeft direct de drivers geïnstalleerd.

Maar toen ik de tv-software wilde installeren wilde hij weeral niet meer verder.

Heb ook even een ander programma geprobeerd (MyTV) en daar krijg ik ook slechts een zwart kader en vind hij geen kanalen.

Iemand een idee?

• Theuno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:20

Theuno

Da Devil Crew

En wat doet ie als je de LCD niet aansluit ?
Op welke poort is je LCD aangesloten, dit kan namenlijk zowel serieel als paralel, als je de seriele poort gebruikt prikt hem dan eens op de andere..
als je systeem wel werkt zonder die lcd en hij zou op de paralelle zitten probeer het dan even met een extra lpt poortje, dan zou het toch opgelost moeten zijn.

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

Verwijderd

Topicstarter
LCD is een scherm, die is dus aangesloten op mijn videokaart.

Die tv-kaart is een interne (pci).

Mijn oude scherm is weg dus kan ik niet even vlug kijken als het daar wel werkt.

• Theuno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:20

Theuno

Da Devil Crew

Oh sorry, mijn fout.
...

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

Verwijderd

Topicstarter
Uit nieuwsgierigheid, wat dacht je dat ik bedoelde?

Verwijderd

Topicstarter
Ok, een deel van het probleem is opgelost.

Ik heb nog eens geprobeerd om het programma te installeren en hij liep ergens vast bij het installeren van het bestand twain_32.dll.
Ik heb nu bij dat bestand die in de windows directory staat de eigenschap "alleen-lezen" afgezet en nu is het programma wel goed geïnstalleerd.

Maar ik krijg wel nog steeds geen beeld, enkele een zwart kader.
Pagina: 1