Toon posts:

[WMD] Meeting

Pagina: 1
Acties:
  • 198 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ha WMD'ers en toekomstige WMD'ers.

Er komt een "meeting" aan. De eerst nationale WMD dag. De clan is de laatste tijd nogal gegroeid :) dus het idee kwam er om eens ergens wat af te spreken....

dus zeg ff waar je vandaan komt en wanneer je kan.

Ben je nog geen WMD member, maar lijkt je deze UT clan je wel wat, kan je natuurlijk ook komen.

Verwijderd

Nou eigenlijk nemen we momenteel geen nieuwe leden meer aan omdat we nu met 20 leden vaak mensen hebben die niet kunnen spelen omdat er al andere mensen spelen.

maar voor de meeting ik kom uit Utreg en ik kan bijna altijd als ik het maar lang genoeg van te voren weet. liefst 2 weken ofzo
en het liefst door de weeks want dan kan ik me OV gebruiken

peace 5erl

Verwijderd

5erl heeft gelijk, voorlopig nemen we ff niemand meer aan, tenzij hij echt idioot goed is.

Maar we hebben nu dus 20man, en de sfeer in de clan is zo goed dat iedereen lekker vaak komt, en dat is ook goed, alleen lullig dat niet iedereen steeds kan spelen.

Ik probeer iedere dag een war te hebben, en dat lukt aardig. Maar dan nog wil het niet altijd lukken.

die meeting komt er zeker.

Ik kom uit Utrecht, net als

Claymore, Blade, DarkAngel, Burat, Skate2K, 5erl.

Verwijderd

Topicstarter
Dan lijkt me het beste dat de "meeting" in Utrecht gehouden wordt. Bijna 25% van de clan komt daar vandaan. Als jullie nu een plek weten, dan kunnen we met z'n alleen daarkomen

-> Utrecht it is.

Nu alleen nog een datum

Greetz

Cosmic Fire

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

ahh... het nieuwe [WMD] forum gevonden :)

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
CB mag niet meer :)

Ik kom uit A'dam en kan op di en do, verder lijkt zondag mij een hele aardige dag.

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Nick: je zegt maar wanneer ik op de 41 mot springen :)

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Verwijderd

Ik kan vrij vaak, alleen 's avonds kan vervoer terug nog weleens lastig worden in het weekend ( dan moet ik naar Nijmegen) naar Rotterdam rijden de treinen wat langer door.

Verwijderd

Uhm, wat mij betreft past deze topic eigenlijk het best op ons eigen forum op Clanbase, maar ok.

Utrecht lijkt me beste plek, kunnen we wat gaan zuipen in de stairway.

Maar ik heb even liefst dat iedereen zich ff op ons CB forum meldt, dat moeten jullie toch VAKER LEZEN!!!
Pagina: 1