Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Titel aangepast.
Aannames zijn fataal.
thnx
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
hmm niet echt veel, jammer..
Ik heb ook eens naar zoiets gekeken. Maar ook niet echt veel succes.
Er is een firma die een interface verkoopt waarop je de lcd kunt aansluiten en dan gewoon aan je vgakaart. Ik heb alleen nergens kunnen vinden hoe duur of waar te koop.
Er is een firma die een interface verkoopt waarop je de lcd kunt aansluiten en dan gewoon aan je vgakaart. Ik heb alleen nergens kunnen vinden hoe duur of waar te koop.
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Verwijderd
www.eio.com, maar of die dat voor een dergelijk scherm doet???

is t een oud scherm, dan kun je de pin-outz wel op internet vinden... Anders houdt t zo'n beetje op.
Is er iemand die mij misschien kan helpen met de volgende stap? Ik heb namelijk wel een tft-schermpje met pin-outz...
is t een oud scherm, dan kun je de pin-outz wel op internet vinden... Anders houdt t zo'n beetje op.
Is er iemand die mij misschien kan helpen met de volgende stap? Ik heb namelijk wel een tft-schermpje met pin-outz...
Verwijderd
Past trouwens niet op willekeurig alle schermen...Op maandag 15 oktober 2001 11:09 schreef Shuriken het volgende:
Ik heb ook eens naar zoiets gekeken. Maar ook niet echt veel succes.
Pagina: 1