Vaag @Home probleempje

Pagina: 1
Acties:

• Wuursj
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-08 10:12

Wuursj

want worst is al bezet

Topicstarter
Hallo,

ik heb dus hier Maastricht@home lopen en sinds ik WinXp er op gezet heb EN @home gedeeld heb voor 2 computers dmv een hub heb ik het volgende probleem:
Soms als ik een tijdje (halve dag ofzo) de computer niet gebruikt heb en ik start hem op, doet het internet suuupersloom. Msn en icq kunnen niet inloggen, bij outlook zie ik alleen hoeveel email ik heb en kan de mail niet downloaden, internetpagina's laden alleen de frames zowat. er is dus wel internet maar vraag niet hoe. Het raarste is nog dat als ik en half uurtje ofzo verder ben en internet weer vliegt als normaal. Opeens, zonder verdere instellingen te veranderen e.d. Rara hoe kan dit? Ligt het aan XP (denk het niet), aan de hub e.d. (de andere PC schijnt er ook last van te hebben maar daar werk ik nooit op), aan iest anders, of een combinatie hieraan? En vooral hoe los ik het op?

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Sluit je PC eens een dagje lang direct op het kabelmodem en je kan uitsluiten of het een @homeprobleem/software is of een hubprobleem.

• Wuursj

Wuursj

want worst is al bezet

Topicstarter
Ja, dat heb ik een keertje gedaan, toen deed hij het gewoon meteen. Maar vaak doet hij het via de hub ook gewoon meteen. Het probleem is er niet altijd.

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

• Wuursj

Wuursj

want worst is al bezet

Topicstarter
Niemand :?

• BOOTZ
  • Laatst online: 17-03 09:38
vaag probleem...
check je hub es of er veel collisions zijn
verder is het hier zo dat @home de laatste dagen nogal aan het sucken is met snelheid enzo, heb hier ook wel es dat ik geen mail kan downloaden (maar dan bel je toch gewoon ff de gratis cd-luisterlijk aka helpdesk van @home). lost zich een paar minuten later meestal vanzelf op

Maak je eigen poll