Toon posts:

ritstele onder linux, IE met WINE?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
ik ben overgegaan op linux maar ben grote fan van ritstele.com voor gratis bellen in (oa.) Nederland.
nu doet ritstele.com het niet in konqueror en netscape bij mij.
ze zeggen zelf dat je windows en IE en dat soort nare programmatuur nodig hebt.
konqueror geeft javascript error maar zegt niet wat voor error. moet ik IE met wine gaan proberen ofzo? :?

groeten

• Squee
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-06-2025
Je kan ook even opera proberen... dat vind ik persoonlijk een erg fijne browser onder Linux... het support ook javascript.

www.opera.com

Please do not contact me telepathically.

Verwijderd

probeer opera eens? anders ie een optie maar dat lijkt me ook verre van ideaal opera heeft volgens mij ook een ie compatible mode of probeer lynx eens?

Verwijderd

heb opera gekeken en daarmee kun je in iedergeval de begin pagina laden

Verwijderd

Topicstarter
meen je dat, lynx, het ziet er hier redelijk text gebaseerd uit.
mozilla doet het niet, zal opera us downen.

• Vaagharses
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-12-2022
Het lijkt erop dat ie het gewoon doet in Opera 5.05... tenminste bij mij werkt ie :)

Anti Geluidsmuur Front Amstelveen telt 17.800 lantaarnpalen; hoeveel heeft jouw gemeente?

Verwijderd

ik noemde gewoon wat alternatieve browsers op ik surf regelmatig met lynx en het is inderdaad geheel text based maar wel ontzettend snel en in linux is wel mee text based geloof ik 8-)

Verwijderd

Op donderdag 27 september 2001 22:24 schreef ultimate het volgende:
ik noemde gewoon wat alternatieve browsers op ik surf regelmatig met lynx en het is inderdaad geheel text based maar wel ontzettend snel en in linux is wel mee text based geloof ik 8-)
Enige probleem is dat lynx geen javascript support heeft ;)

Verwijderd

Topicstarter
kun je ook echt bellen dan?
ik kan wel inloggen maar als die zegt dattie het
systeem aan het configgen is gaatie niet verder.

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06 09:12
Probeer mozilla eens (www.mozilla.org), erg goede browser... het is zeg maar de development versie van netscape, mozilla loopt dus altijd voor op netscape.
Ik doe alles ermee, fantastische browser! Anders moet IE wel werken met Wine denk ik, geen idee eigenlijk.

Rookworst zonder R is ook worst.

Verwijderd

Topicstarter
volgens mij komt het omdat ik geen java runtime heb. zou dat kunnen?

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-12-2025

it0

Mijn mening is een feit.

Dat klopt wel als je de 2MB DL hebt.

Je kan natuurlijk ook proberen mozilla zover te krijgen dat hij zichzelf aankodigt als IE net zoals opera.

Alleen support opera ook alle IE extensies en die is bij mozilla nog onder ontwikkeling.

• aKeY
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-08 16:39
Wine + Internet Explorer gaat niet werken...
Heb ik gisteren ook voor de gein een keer geprobeerd, maar gaat niet lukken (tenminste versie 6 dan..)

Een dag is een dag...

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-08 18:05
Misschien ff een mailtje sturen naar de site beheerder dat zn site niet fatsoenlijk werkt.

//edit
De site werkt onder mozilla redlijk goed (afgezien van wat opmaak foutjes), maar volgens mij moet je ook nog een stukje windows-only software downloaden om te kunnen bellen, dus zelfs wanneer je IE aan de praat zou krijgen zou het nog niet werken

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Verwijderd

Topicstarter
maar wat voor stukje software?
of zou het dan met VMware moeten kunnen?

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-08 18:05
Met vmware zal t lukken denk ik

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Pagina: 1