AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Ik heb meestal rond de 200. Ik heb ook wel eens rond de 100 gehaald maar dat is alweer een tijd geleden.
Het hangt ook af van het aantal spelers.
De server van dolf is bij mij niet de snelste.
Bij de snelste servers heb ik meestal een ping onder de 100 (overdag dan, 's avonds is het traaaaag)
bdw: ik zit ook bij chello met com21 modem
Het hangt ook af van het aantal spelers.
De server van dolf is bij mij niet de snelste.
Bij de snelste servers heb ik meestal een ping onder de 100 (overdag dan, 's avonds is het traaaaag)
bdw: ik zit ook bij chello met com21 modem
Verwijderd
van alle UT servers die er zijn was had de snelste een ping van 225 hier. Echt bagger gewoon, dat was eerst wel anders. Zit hier ook met een Terayon modem van Chello bdw.
Ongeveer driekwart jaar geleden had ik op de Telekabel Quake 2 server een ping van 24, dat was lachen
.
Ongeveer driekwart jaar geleden had ik op de Telekabel Quake 2 server een ping van 24, dat was lachen
Op Got? meestal een ping van 80 ofzo. Laagste is meestal 24, dacht ik de chello ut server (op me eigen UTserver na, ping 3
)
'k Zit bij a2000 via een lancity modem.
'k Zit bij a2000 via een lancity modem.
u bastards!
ik haalde afgelopen nacht om half 4 snachts gewoon nog een ping van 400 minstens bij de snelste server met mijn
deltakabel kabelmodem van
kabelfoon

maar goed, shit happens... grijp mijn kans wel weer met een Netwerkfeestje
grtz Flash
ik haalde afgelopen nacht om half 4 snachts gewoon nog een ping van 400 minstens bij de snelste server met mijn
maar goed, shit happens... grijp mijn kans wel weer met een Netwerkfeestje
grtz Flash
Member of OPP
Verwijderd
De server staat aangesloten op een a2000 Lancity modem. Daar haal ik regelmatig 40KB/s upstream mee. Er zijn ook vaak spelers uit het buitenland (Duitsland, Zweden) die pings van onder de 100 halen. Aan de hardware ligt het ook niet, C450MHz en 64MB. Het enige wat enige lag kan veroorzaken zijn spelers die de maps en mutators van de server downloaden. Ook al is de verbinding per speler beperkt tot 4K/s, schieten alle pings met 50-60 omhoog.
Kijk even op zap.to/got om de map pack (V2.0, 2MB) en mutatorpack neer te halen. Ik zal binnenkort V3.0 uppen.
Het zal vooral dus aan Chello liggen, ik heb gewoon het geluk dat ik 2 jaar geleden bij a2000 ben aangesloten.
Kijk even op zap.to/got om de map pack (V2.0, 2MB) en mutatorpack neer te halen. Ik zal binnenkort V3.0 uppen.
Het zal vooral dus aan Chello liggen, ik heb gewoon het geluk dat ik 2 jaar geleden bij a2000 ben aangesloten.
Ik ben bang dat je gelijk hebt dolfm
maar dan het volgende kleine onderzoekje
ik had op me pc ( amd 450 128 ram 17 gb ata 66 banshee ) een iegen dedicated ut server
en toen kon ik bij een vriend van me via zijn kabelmodem ( chello ) inloggen
nou we hebben een uur of anderhalf gespeeld op mijn eigen server met zijn tweeen ( gedeeld modem )
en de ping kwam niet lager hoger als 150
nu snap ik er nix van
ik kan zelf niet met fatsoenlijke ping spelen maar welals server met fatsoenlijke ping dienen.
maar dan het volgende kleine onderzoekje
ik had op me pc ( amd 450 128 ram 17 gb ata 66 banshee ) een iegen dedicated ut server
en toen kon ik bij een vriend van me via zijn kabelmodem ( chello ) inloggen
nou we hebben een uur of anderhalf gespeeld op mijn eigen server met zijn tweeen ( gedeeld modem )
en de ping kwam niet lager hoger als 150
nu snap ik er nix van
ik kan zelf niet met fatsoenlijke ping spelen maar welals server met fatsoenlijke ping dienen.
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Pagina: 1