| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
uh... klinkt als aftemding verrot.
is t oude tv?? dan heb je vaak van die drsaidingen, ff met contectspray erover.
heb je video?
Gebruik die dan gewoon als tuner.. hoef je maar 1 werkend kanaal te hebben, rest doet je tuner van video
is t oude tv?? dan heb je vaak van die drsaidingen, ff met contectspray erover.
heb je video?
Gebruik die dan gewoon als tuner.. hoef je maar 1 werkend kanaal te hebben, rest doet je tuner van video
Batterijtje van het geheugen is leeg denk ik, of er is iets mis met het opladen ervan.
Hadden wij ook met een Philips TVtje, die "vergat" ook zenders en op gegeven moment "vergat" ie ook dat de afstandsbediening signalen stuurde, waardoor ik em dus ook niet meer op videokanaal kon zetten...
Hadden wij ook met een Philips TVtje, die "vergat" ook zenders en op gegeven moment "vergat" ie ook dat de afstandsbediening signalen stuurde, waardoor ik em dus ook niet meer op videokanaal kon zetten...
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
maar waarom dan maar 2 zenders,en niet allemaal? of hebben we een kieskeurige batterij in ons midden 
Hoe zit het nu met dat contactspray verhaal? Zou ik dat zelf kunnen doen, als ik em wegbreng kost het openmaken al meer dan een nieuwe
Hoe zit het nu met dat contactspray verhaal? Zou ik dat zelf kunnen doen, als ik em wegbreng kost het openmaken al meer dan een nieuwe
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
dat met die contactspray geldt alleen voor van die draaiknopjes, dat is alleen bij (hele) oude tv's.
Hoe dat met die zenders zit weet ik ook niet precies, die tv van ons kon TMF 9 altijd onthouden maar de rest niet. En af en toe stond ie ook ineens op zwart-wit.
Anders zet je Ned 1 2 3 toch gewoon op een ander kanaal ?
Hoe dat met die zenders zit weet ik ook niet precies, die tv van ons kon TMF 9 altijd onthouden maar de rest niet. En af en toe stond ie ook ineens op zwart-wit.
Anders zet je Ned 1 2 3 toch gewoon op een ander kanaal ?
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Draaiknopjes heeft ie niet,is niet ZO oud 
En ik zette ze ook al op andere zenders vast.
35, 11, maakt niet uit. ned1 en 3 vallen dan gewoon weg na een tijd. Tis gewoon een vaag ding
Maar stel ik moet em laten repareren,hoeveel gaat dat kosten? Dat ze de boel niet oplichten
En ik zette ze ook al op andere zenders vast.
35, 11, maakt niet uit. ned1 en 3 vallen dan gewoon weg na een tijd. Tis gewoon een vaag ding
Maar stel ik moet em laten repareren,hoeveel gaat dat kosten? Dat ze de boel niet oplichten
Pagina: 1