Euh, ten eerste post je dit in het verkeerde forum aangezien het een spel probleem is, en niet van Windows.Op donderdag 27 september 2001 21:14 schreef drLiter het volgende:
Lekkere die hards hier
SA of Spielerij zouden beter van toepassing zijn.
Daarbij verwacht je DE oplossing voor je probleem binnen een uur?!?!
Ten tweede, meer info zou makkelijker zijn. Heb je de laatste patch van UT geinstalleerd?? Doen eventuele andere mods het wel?? Tactical Ops al opnieuw geinstalleerd??
Ik heb ook een probleem met Tactical Ops:
Ik kan geen wapens kopen via het voice menu, de mannekes beginnen ook zonder wapens. Ik speel dan een practice game 'Tactical Ops'.
Ik weet trouwens niet zomaar een antwoord op de vraag v/d topicstarter.
Ik kan geen wapens kopen via het voice menu, de mannekes beginnen ook zonder wapens. Ik speel dan een practice game 'Tactical Ops'.
Ik weet trouwens niet zomaar een antwoord op de vraag v/d topicstarter.
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
--> [forum=12] <--
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Ik dacht dat et gelukt was. NIET DUS 

Dit bij update patch...
En die update krijg ik een botpack.umod.
Wat kan ik daarmee?

Dit bij update patch...
Wat kan ik daarmee?
dubbel klikkenOp zaterdag 29 september 2001 16:05 schreef drLiter het volgende:
Ik dacht dat et gelukt was. NIET DUS
[afbeelding]
Dit bij update patch...
Wat kan ik daarmee?
Weet je zeker dat de patch de botpack.u van de UT CD haalt??
de patch heeft namelijk de originele file nodig...
Nee, ik heb em gestuurd naar de dir waar ie is installed,Op zaterdag 29 september 2001 16:10 schreef RUXperienced het volgende:
Weet je zeker dat de patch de botpack.u van de UT CD haalt??
me cd is namelijk aan gort... heb dus in verleden copie gemaakt op HD...
Ik moet een No Delta Installer hebben schijnt...
dan heb je de cd niet nodig... Is wel legaal, nu zit ik bij file planet in ed queue voor 280 minuten ...
Dat moet sneller kunnen!
Ik heb een goeie connectie, dus als mensen em hebben, GRAAG sturen? Zou iemand mij kunnen ICQ`en of een mirror weten?
BEdankt!
dan heb je de cd niet nodig... Is wel legaal, nu zit ik bij file planet in ed queue voor 280 minuten ...
Dat moet sneller kunnen!
Ik heb een goeie connectie, dus als mensen em hebben, GRAAG sturen? Zou iemand mij kunnen ICQ`en of een mirror weten?
BEdankt!
Pagina: 1