zie topic dus, maar ik kan mijn nieuwgeposte threads dus ook ni zien, dus als ge eventueel wilt antwoorden, pls use mail ofzow
Leer eerst maar eens nederlands want je schrijft expres zo belabberd!
Nou, het IS een belgOp donderdag 27 september 2001 20:03 schreef Mastermind het volgende:
Leer eerst maar eens nederlands want je schrijft expres zo belabberd!
lol 
zelfs die kunnen Nederlands hoor
Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM
Verwijderd
In tegenstelling tot sommige NederlandersOp donderdag 27 september 2001 20:16 schreef Hoicks het volgende:
lol
En dan zeggen ze dat je geen vooroordelen mag hebbenOp donderdag 27 september 2001 20:04 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Nou, het IS een belg
in tijden van frustratie geeft het redeneringsvermogen het op tegen de woede
hierom was ik dus niet in staat tot het rekening houden met het onkunnen van de gemiddelde niet-belg om dialecten te lezen, hierbij veronschuldig ik mij voor deze schandelijke wandaad, ik beloof in gelijkaardige situaties in de toekomst een poging te doen hier WEL rekening mee te houden ...
hierom was ik dus niet in staat tot het rekening houden met het onkunnen van de gemiddelde niet-belg om dialecten te lezen, hierbij veronschuldig ik mij voor deze schandelijke wandaad, ik beloof in gelijkaardige situaties in de toekomst een poging te doen hier WEL rekening mee te houden ...
btw: I was being sarcastic (om eens een simpsons quote boven te halenOp vrijdag 28 september 2001 20:40 schreef GiGNiC het volgende:
in tijden van frustratie geeft het redeneringsvermogen het op tegen de woede
Pagina: 1