WIl iemand opmerkingen maken over deze code die ik vandaag geschreven heb ( goede dingen en slechte dingen )
hier is de code:
ftp://213.51.164.191:2121/RdObject.h
hier is de code:
ftp://213.51.164.191:2121/RdObject.h
ja, echt wel! bedankt man!of gebruiken jullie het alleen voor je eigen bestwil (=jatten)
1
2
| // methods int refcount; |
1
| SmartPointer& operator= (const SmartPointer& p) { return *this = p.t_pointer; } |
1
| return operator=(p.t_pointer); |
Ja dit kan ik echt goed lezen hoor. Wat vind jij er onduidelijk aan dan???Okee ff doorgekeken, en complimenten met de hopeloze spaghetti... kun je dit echt fatsoenlijk lezen?
Kan je dit aub wat nader uitleggen waarom dat niet werktEnnuh ik zou de opzet van die smart pointer zo veranderen dat ie hetzelfde inheritance path volgt als de referenced classes, zodat je feitelijk nog iets aan inheritance hebt (bij jou zal RMyBaseClass = CSomeSuperclass niet werken).
Je hebt de server offline, maar ik doelde vooral op de enorme indents, weinig uitlining, geen logische volgorde in opzet (macro's midden tussendoor), en nog wat dingen. Ik kijk het vanavond nog wel een keer structureel door als je dat wil (mail maar).Op donderdag 27 september 2001 22:03 schreef Liquidus het volgende:
Ja dit kan ik echt goed lezen hoor. Wat vind jij er onduidelijk aan dan???
Ik zei het fout: die werkt wel. Daarentegen laat je de compiler nodeloos lange omwegen maken om van RSuperClass naar RBaseClass te komen, in bijvoorbeeld:Kan je dit aub wat nader uitleggen waarom dat niet werkt
1
2
3
4
| RBaseClass Base = new CBaseClass; RSuperClass Super = new CSuperClass; Base = Super; |
Even hierop terugkomen:Op donderdag 27 september 2001 21:16 schreef Liquidus het volgende:
niemand???
of gebruiken jullie het alleen voor je eigen bestwil (=jatten)
Excuse moi voor ditOp vrijdag 28 september 2001 09:26 schreef curry684 het volgende:
[..]
Even hierop terugkomen:
- Omhoogschoppen binnen anderhalf uur wordt niet op prijs gesteld.
- Impliceren dat we je code zouden jatten nog minder (moet je eerst met betere code komen sowieso).