Verwijderd
Divxjes met Dolby Digital hebben vaak eoa AC3 ding erbij... voor Dolby PL voor normale Divx zou ik het niet weten
Dat hangt er maar net vanaf. Ik heb ergens gelezen dat Dolby Surround behouden blijft bij MP3-codering, en dat is precies wat er met DivX gebeurd (toch?).
Als er DPL in het originele signaal zit, dan heb je dat ook bij de mp3 track. Waarom ? Het DPL signaal zit verwerkt in de stereo sporen.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Op de nieuwere divx films zit meestal AC3.
Hangt af van welke groep ze gerlsd heeft
Hangt af van welke groep ze gerlsd heeft
Dolby Pro Logic is gewoon stereo signaal, als je DivX stereo is, is ie dus ook Pro Logic.
Geldt voor elk signaal dat stereo is.
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Mits er in het originele formaal Dolby pro logic zit. Dat is bij alle films na 1985 oid wel het geval (en bij veel van daarvoor ook wel), maar bij muziekvideo's is het ook weleens niet zo.Op donderdag 27 september 2001 20:50 schreef dreeke het volgende:
Dolby Pro Logic is gewoon stereo signaal, als je DivX stereo is, is ie dus ook Pro Logic.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Als ik een bandje draai uit 1980 hoor ik dat ook in Dolby Pro Logic (mono zooi uit de center, en geluiden uit de rears) of is de Dolby Pro Logic die mijn versterker denkt te hebben niet echt Pro Logic
Verwijderd
ik hab vandaag de teigertje film gedownload als divx 4.0 met ac3 5.i geluid
het bestaat dus !
het bestaat dus !
(Echt) Prologic moet er wel echt ingecodeerd worden. TMF valt anders ook onder de noemer prologic (veel tyfusherrie uit me surroundOp donderdag 27 september 2001 21:45 schreef dreeke het volgende:
Als ik een bandje draai uit 1980 hoor ik dat ook in Dolby Pro Logic (mono zooi uit de center, en geluiden uit de rears) of is de Dolby Pro Logic die mijn versterker denkt te hebben niet echt Pro Logic
In gewone signalen kunnen toevallig ook die draaiingen zitten, waardoor je proligic decoder zooi naar je surround speakers gaat sturen.
Op die fiets....
TMF heeft idd barslecht geluid, teveel scheiding tussen links en rechts
TMF heeft idd barslecht geluid, teveel scheiding tussen links en rechts
Euhh. ik maak divxjes en als je niet het ac3 geluid erbij houd is het eerste wat je doet de ac3 stroom DECODEREN naar normaal 2 kanaals stereo (met azid bv) waarna je deze omzet naar mp3.. dus tenzij je een divx ,met ac3 maakt/download is het volgens mij gewoon stereo..
Als je een beetje een leuk prog hebt, dan maakt-ie van dat Dolby Digital wel een dolby prologic downmix... Dat kan me DVD speler zelfs realtime, dus moet een pc'tje ook wel kunnenOp vrijdag 28 september 2001 02:09 schreef Nocturno het volgende:
Euhh. ik maak divxjes en als je niet het ac3 geluid erbij houd is het eerste wat je doet de ac3 stroom DECODEREN naar normaal 2 kanaals stereo (met azid bv) waarna je deze omzet naar mp3.. dus tenzij je een divx ,met ac3 maakt/download is het volgens mij gewoon stereo..
Pagina: 1