Gister me Chieftech kast binnen. En aangezien ik me dvd-player, zip en brander blauw had gepaint en die hele oude kast eigenlijk gemod was. Heb ik hem nu maar metallic zwart/grijs gemaakt.. Dit is het resultaat. Het is niet bijster, maar op ik heb op dit moment niet echt veel tijd om die kast te modden, en aangezien er al genoeg koelings mogelijkheden zijn ga ik er denk ik maar niet in zagen. Wat nog wel op de lijst staat is een baybus, en het vervangen van me 60mm Delta van me cpu. Die maakt echt een klere herrie.
De spullen zoals fan's en baybus zijn al besteld, dus die kan ik over een weekie of 3 inelkaar gaan gooien. Dan zal ik wel weer is tijd hebben denk ik.
[edit] waar kan ik tegenwoordig amd casebadges bestellen, die url is uit de lucht. Er moet dus nog wel een AMD stikkertie op.
Wat zou ik aan deze bak verder nog kunnen doen?? En aub geen window of iets dergelijks. Het moet wel enigzins functioneel zijn..
De spullen zoals fan's en baybus zijn al besteld, dus die kan ik over een weekie of 3 inelkaar gaan gooien. Dan zal ik wel weer is tijd hebben denk ik.
[edit] waar kan ik tegenwoordig amd casebadges bestellen, die url is uit de lucht. Er moet dus nog wel een AMD stikkertie op.
Wat zou ik aan deze bak verder nog kunnen doen?? En aub geen window of iets dergelijks. Het moet wel enigzins functioneel zijn..
| I've got permission to color outside the lines |