Wolfstein 3D

Pagina: 1
Acties:

• Public_Enemy_#1
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-02 11:34
Heb vandaag weer eens Quake gespeeld over LAN netwerkje samen met 15 andere gamers. Was erg gezellig. Via quake kwam ik weer bij de allereerste 3D-Shooter WOLFENSTEIN 3D.

'k heb Wolf3D weer een in jaren gespeeld en vroeg me af : Hoe zit dat nou met deel 2t/m6 ? Zijn die wel eens ooit uitgebracht ? Kan iemand me vertellen of je die misschien ergens kan downloaden ??

ALs iemand me meer kan vertellen over die vervolgdelen , graag !

Ik weet dat dit eigenlijk in spielerij thuis hoort maar Wolf3D is geen spel maar geschiedenis :)

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-02 19:25
Hoezo uitgebracht?????????? Deel 1 was shareware. De rest moest je gewoon kopen :) :) Deel 1/6 is er dus gewoon...........cultuurbarbaar :( :(

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21-02 16:42

johnwoo

3S-GTE

Aha, je hebt dus de shareware versie. Daar zat alleen episode 1 bij. Volgens mij heb ik ook alleen de shareware nog maar (niet zeker, zal straks ff zoeken - ik heb ooit de volledige gehad), maar er zal vast wel iemand zijn die er een 'backup' van heeft gemaakt op internet :)

Hmm.. bij download.com staat alleen de shareware. Was te verwachten...

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

• Public_Enemy_#1
  • Laatst online: 19-02 11:34
kopen ???? dat woord moet ik toch ff opzoeken in het woordenboek.

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-02 19:25
Er staat ook MOEST je kopen. Wolf3D had iedereen........ :) :) Ik ook trouwens, heb alle zes de delen suf gespeeld...

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Nu online
Haha kennen jullie het feit shareware en wolf3d nog wel ?
het was een van de eerste spellen waarvan een kicke demo uitgebracht werd en iedereen dacht dat het het hele spel was >:)
not dus level 1 tm 6 dat was het hele spel en het waren ook mooie levels ook die laatste
en ja ikheb hem helemaal gehad vraag me niet waar en hoe want dat weet ik allemaal niet meer

tenminste ik geloof dat dit het verhaal is achter wolf3d ( of was dit nou van doom ?? )

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Verwijderd

Ik heb hem hier nog liggen, die hele versie.
wel een kopie, geen gekochte.
Past allemaal op één diskette, al die 66 levels. :)

Oh, wat een tijd was dat toch, dat je aan een 60 mb harddiskje genoeg had. :)

mzzl
Yesse

• LoneWolf
  • Laatst online: 14-10-2025

LoneWolf

Just a Byte

ik las ook ergens dat er een opvolger aan komt... Wolfenstein 2000 of zo... ben alleen ff kwijt waar, als ik het terug vindt post ik het wel ff

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

• Flashpoint
  • Laatst online: 16-09-2019

Flashpoint

PartyPartyPartyParty

wolf3d...
leuk spel paste zelfs op mijn 386 :)
ik ben gestopt met spelen toen ik een editor had en binnen de kortste keren dus alle muren waren vergeven van naakte meiden, na een tijdje was daar de lol wel vanaf :)
(dat was paar jaar geleden, toen had ik nog geen vriendin, nee)

grtz Flash

Member of OPP

Verwijderd

386? Joh, werkte zelfs nog prima op m'n 286 12 MHz, met 1 MB RAM!!!

Verwijderd

KOPEN ???????????????

ZEGT DE TERM ABANDON WARE JULLIE DAN NIETS

alle gouwe ouwe zijn tegenwoordig GRATIS !!!
te downloaden. Behalve als de uitgever beslist om het spel "opnieuw" uit te geven.
Dat is dus allemaal legaal

voor Wolf3d en alle gouwe ouwe
www.gangsters.org

daar staan de meeste games en links naar de betreffende sites.

• paulh
  • Laatst online: 01-02 16:45
Ja dat "kopen" doet me denken aan een stukje in de hoogspel waarin stond dat ongeveer iedereen het spel "prince of persia" kent en iedereen heeft het spel gehad maar dat er in de hele benelux maar 100 exemplaren van verkocht zijn.

Dat vind ik toch wel heel erg triest.

[ZwareMetalen.com] - [Kom in aktie tegen de CO2 maffia]

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Ach, ik kan me noch herinneren dat er op de C64 nog spellen waren die iedereen had zonder dat ze ooit waren uitgebracht. Die waren al onderschept voordat ze de uitgever hadden bereikt, waarna maar besloten werd om hert helemaal niet uit te geven.

[removed]

Pagina: 1