Waarom wil ie het niet doen?!?!?!?!?!

Pagina: 1
Acties:

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:00
Ik heb best een groot probleem met mijn geheugen! Ik probeer al enige tijd mijn geheugen uit te breiden (128mb 133 mhz. Infineon) naar 256mb of meer. Ik heb dit al op verschillende manieren gebruikt, maar ik kom er gewoon niet uit! :(
Ik heb het eerst geprobeerd met een transcend geheugen (256mb 133mhz.) maar toen liep de computer de hele tijd vast bij het opstarten! Daarna heb ik het nog geprobeerd met 2 reepjes van 64mb Infineon (met originele 128 en zonder) en tenslotte met 1tje van 64mb (ook 133 en infineon)
Maar hiermee start ie wel goed op, maar loopt ie de hele tijd vast na een tijdje! :r

Je begrijpt dat ik nu helemaal radeloos ben want ik wil dus ECHT WEL uitbreiden!! Ligt dit aan mijn instellingen (ik heb verder nix veranderd in bios en dergelijke) of aan mijn moederbord (m7vka chipset)???
Ik heb trouwens ook gehoord dat sommige combinaties niet kunnen zoals 128 + 128, 64 + 128 enz. of is dit onzin??
Graag hoor ik jullie advies!
Alvast bedankt!!

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

• Xenon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-08 11:42
Geef eens wat meer info, wat vr moederbord heb je precies, ...

ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 14:56

E-Rick

I love it :7

Weet je zeker dat je je geheugen GOED in het slot hebt gedrukt???? Bij mij werkte een geheugenuitbreiding pas goed toen ik de boel hoorde kraken.... Hard duwen dus.

Choose life

• Xenon
Ah, heb het gevonden, een biostar m7vka
linkie

• Xenon
Op donderdag 27 september 2001 19:35 schreef E-Rick het volgende:
Weet je zeker dat je je geheugen GOED in het slot hebt gedrukt???? Bij mij werkte een geheugenuitbreiding pas goed toen ik de boel hoorde kraken.... Hard duwen dus.
Ja, hij moet er echt inklikken, in de zijkant van je ram zitten gleufjes. Die pennetjes aan zijkanten van je slot moetn daar echt goed ingeklikt zijn eer het er echt in zit.

• Xenon
Probeer anders eens laatste bios update...

Pagina: 1