Toon posts:

Harman/Kardon hd740/760?

Pagina: 1
Acties:
  • 563 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
bij correct bieden ze deze cd-spelers nu aan voor respectievelijk 350 en 500 gulden. helaas zie ik deze spelers niet in de what-hifi tijdschriften staan :(
nou is mijn vraag: heeft iemand ervaring met een van deze cdspelers en is dit een beetje een leuke prijs? zo ja, dan ga ik maar eens een kijkje nemen >:)

Verwijderd

IS dat niet die wisselaar?

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Zijn dit nieuwe H/K spelers???? Zo ja, laat maar zitten. H/K is sinds een paar jaar "commercieel" gegaan, en sindsdien is de kwaliteit er niet echt op vooruit gegaan.

H/K is iig niet meer de H/K van 5of 6 jaar geleden. ;(

Heb zelf trouwens de hd800 (cd-speler)
en de hk6600 (versterker)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Verwijderd

Hier staan wel een paar reviews.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 27 september 2001 19:29 schreef drLiter het volgende:
IS dat niet die wisselaar?
nee

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 27 september 2001 19:29 schreef flagg het volgende:
Zijn dit nieuwe H/K spelers???? Zo ja, laat maar zitten. H/K is sinds een paar jaar "commercieel" gegaan, en sindsdien is de kwaliteit er niet echt op vooruit gegaan.

H/K is iig niet meer de H/K van 5of 6 jaar geleden. ;(

Heb zelf trouwens de hd800 (cd-speler)
en de hk6600 (versterker)
volgens audioreview doen ze het anders best aardig, de HK 760 heeft zelfs 5 sterren na 8 reviews!!!!!! maar heb je ze zelf wel is horen spelen dan???

Verwijderd

off>
De HK760 is idd erg goed! Zeker als je in de prijsklasse van een marantz 6000se zit te zoeken.

Verwijderd

Topicstarter
hmmmm ik zal dan denk ik binnekort maar is een kijkje gaan nemen bij correct...

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2025
De hd 750 krijgt iig in stereo 28% en 2 sterren, ze vinden hem niet echt super, die 760 schijnt dan weer wel goed te zijn.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nog nooit van een hd750 gehoord :? en op audioreview staat ie er ook niet tussen.... maar een hd750 was ook niet aan de orde, ging om de 740 en 760. is de 760 veel beter als de 740???

Verwijderd

Topicstarter
mijn pa heeft net ff een hd760 :9~ :Y) gehaald, zo ff luisteren, zal wel ff melden hoe hij klinkt...

Verwijderd

Topicstarter
Eerste indruk: klinkt prima, maar moet volgens mijn pa nog een beetje ingespeeld worden :? :?
Luister nu al de hele dag naar muziek die niet mijn keus is :r :r
De speler zelf is vet.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Op donderdag 27 september 2001 19:38 schreef wiebe het volgende:

[..]

volgens audioreview doen ze het anders best aardig, de HK 760 heeft zelfs 5 sterren na 8 reviews!!!!!! maar heb je ze zelf wel is horen spelen dan???
Nee ben al vrij lang opgehouden met hifi als hobby (ging te veel geld kosten wanneer ik wat beters wilde), maar ik heb nog wel "contacten" bij Hifi winkel, en die krijgen erg veel kapotte h/k terug, en gebruikte componenten waren ook van mindere kwaliteit.

Ik moet er wel bij zeggen dat H/K dat altijd wel een beetje gehad heeft. Een paar jaar hele mooie produkten maken, om daarna de winst wat te verhogen door te gaan bezuinigen op kwaliteit. Om na een paar jaar weer terug te komen met goed spul.
Maar met reclame op tourwagens en het feit dat zo'n beetje iedereen het volgens mij mag verkopen tegenwoordig (vroeger werden er dealers gekozen), lijkt het er voor mij op dat ze definitief de "sony" kant opgegaan zijn.

Kan het natuurlijk volledig mis hebben, en dat hoop ik wel eigenlijk.

Ik zeg ook niet dat het echt slecht is, maar ze zijn echt niet meer wat het geweest is.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Pagina: 1