Op donderdag 27 september 2001 19:38 schreef wiebe het volgende:
[..]
volgens
audioreview doen ze het anders best aardig, de HK 760 heeft zelfs 5 sterren na 8 reviews!!!!!! maar heb je ze zelf wel is horen spelen dan???
Nee ben al vrij lang opgehouden met hifi als hobby (ging te veel geld kosten wanneer ik wat beters wilde), maar ik heb nog wel "contacten" bij Hifi winkel, en die krijgen erg veel kapotte h/k terug, en gebruikte componenten waren ook van mindere kwaliteit.
Ik moet er wel bij zeggen dat H/K dat altijd wel een beetje gehad heeft. Een paar jaar hele mooie produkten maken, om daarna de winst wat te verhogen door te gaan bezuinigen op kwaliteit. Om na een paar jaar weer terug te komen met goed spul.
Maar met reclame op tourwagens en het feit dat zo'n beetje iedereen het volgens mij mag verkopen tegenwoordig (vroeger werden er dealers gekozen), lijkt het er voor mij op dat ze definitief de "sony" kant opgegaan zijn.
Kan het natuurlijk volledig mis hebben, en dat hoop ik wel eigenlijk.
Ik zeg ook niet dat het echt slecht is, maar ze zijn echt niet meer wat het geweest is.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.