Toon posts:

philips CDRW400 doet het niet meer!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi tweakers,

Ik heb een probleempje! Ik heb dit weekend een nieuw moederbord (Asus A7v266) en een nieuwe processor (Athlon 1,2 Ghz) gekocht, maar nu doet mijn brander het niet meer.

De BIOS herkent hem wel en windows ook, maar hij leest geen
CD's meer. De ejectknop werkt niet meer, maar met een softwarematige eject gaat hij wel open.

Het is een philips CDRW400 van ongeveer 1,5 jaar oud. Hij zit op de secondary ide poort als slave naast mijn CDROM. Alle andere combinaties heb ik al geprobeerd.

Wie kan mij helpen? Pleazzz

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 21:10

Frits Flits

SOUND! Designer

DirectCd installeren?
had ik ook last van.. kon de cd la niet meer open doen, en toen ik DirectCd installeerde wel :-)

specs

Verwijderd

Topicstarter
DirectCD wat doet dat?

Verwijderd

Topicstarter
Waarom directCD installeren, met easy cd creator en met write2cd werkt het ook niet.

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:29

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Dat is inderdaad heel erg vreemd. Het enige wat ik eigenlijk aan zou kunnen raden is om de hele boel, alles wat met CD-ROM drives te maken heeft, te de-installeren, en het opnieuw te doen. Doetie het dan nog steeds niet, dan in een andere computer proberen. En ja, alsie het daar dan ook niet doet...

Let wel, ik werk nu zo'n drie jaar bij de helpdesk van Philips voor deze apparaatjes, en zoiets vreemds heb ik nog nooit aan mijn fiets zien hangen...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.