Ik wil vooralsnog geen gebruiken van een RAID-cofiguratie. Kun je de controller gewoon uitschakelen bij de Abit TH7II-RAID of hoe zit zoiets?
Verwijderd
Je hebt gewoon 4 Extra IDE poorten. En die poorten kun je ook gebruiken voor RAID. Als je dat niet wil stel je gewoon geen RAID in in je BIOS.Op donderdag 27 september 2001 19:19 schreef some1else het volgende:
Ik wil vooralsnog geen gebruiken van een RAID-cofiguratie. Kun je de controller gewoon uitschakelen bij de Abit TH7II-RAID of hoe zit zoiets?
Simpel
Hij staat wel in m'n signature, maar moet nog besteld worden. Komt erop neer dat je alle IDE poorten "gewoon" kunt gebruiken, maar eventueel ook in RAID-configuratie. Als dat klopt, dan is het inderdaad sim-pelOp donderdag 27 september 2001 19:33 schreef iefje het volgende:
[..]
Je hebt gewoon 4 Extra IDE poorten. En die poorten kun je ook gebruiken voor RAID. Als je dat niet wil stel je gewoon geen RAID in in je BIOS.
Simpel
even beetje off-topic.
Ik zag dat je D-E 512Mb gaat bestellen (ik neem aan Dane Elec).
Ga je die als 2x256Mb bestellen? Zo ja, heb je al ergens een zaak gevonden waar ze die op voorraad hebben??
Ik heb namelijk een aantal bedrijven (Informatique en SWW) gecontact over de 256Mb rimms, maar die blijken overal zeer schaars te zijn (overigens niet alleen de D-E-reepjes, maar alle merken)
Ga je die als 2x256Mb bestellen? Zo ja, heb je al ergens een zaak gevonden waar ze die op voorraad hebben??
Ik heb namelijk een aantal bedrijven (Informatique en SWW) gecontact over de 256Mb rimms, maar die blijken overal zeer schaars te zijn (overigens niet alleen de D-E-reepjes, maar alle merken)
Ik heb Dane-Elec 2x256 MB besteld ja. Het is zeer schaars, maar hardware.nl heeft zojuist weer een lading binnenOp donderdag 27 september 2001 23:11 schreef Coyote het volgende:
even beetje off-topic.
<edit-mode>
Jammer, het is inmiddels alweer uitverkocht. Levertijd is bij de meeste winkels ongeveer 2 weken.
</edit-mode>
Ja , ik heb dan maar 384 MB gekocht (2x128MB en 2x64 MB) , is volgens mij genoeg voor flink gamen en internet.
BTW , ziet hier naar mijn Abit TH7-II te kijken(geen raid,dus) en ik probeer die standaard voor de heatsink erop te krijgen , lukt niet erg , kan je hem er gewoon opzetten , of is er maar 1 match met de plugjes en de gaatjes.Ik heb gekeken in de manual , maar daar staat niets in , kan iemand mij ff verder helpen (stomme vraag , maar ik ga niet meer haasten met en veel kracht zetten op een mobo.ging de laatste keer niet echt goed.)
BTW , ziet hier naar mijn Abit TH7-II te kijken(geen raid,dus) en ik probeer die standaard voor de heatsink erop te krijgen , lukt niet erg , kan je hem er gewoon opzetten , of is er maar 1 match met de plugjes en de gaatjes.Ik heb gekeken in de manual , maar daar staat niets in , kan iemand mij ff verder helpen (stomme vraag , maar ik ga niet meer haasten met en veel kracht zetten op een mobo.ging de laatste keer niet echt goed.)
Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)
Ik heb m'n mamaplankje nog nie binnen, dus ik kan je vooralsnog niet hiermee helpen. In de loop van de week zal ik wel ff voor je kijken als je dan ondertussen geen antwoord van iemand anders hebt gehad.Op zaterdag 29 september 2001 13:38 schreef Halo_Master het volgende:
Ja , ik heb dan maar 384 MB gekocht (2x128MB en 2x64 MB) , is volgens mij genoeg voor flink gamen en internet.
Verwijderd
Ik weet hoe dat moet 
Je moet die 4 plastic pinnetjes aan de bovenkant helemaal omhoog trekken, dan moet je de 4 pinnen aan de onderkant in het bord klikken. (Hier is flink wat kracht voor nodig)
Dan moet je met een voorwerp ofzo die 4 plastic pinnetjes aan de bovenkant helemaal erin drukken. (NIET UITGLIJDEN, dan sloop je zo die weerstandjes naast het socket)
En dan de heatsink+fan bevestigen
Je moet die 4 plastic pinnetjes aan de bovenkant helemaal omhoog trekken, dan moet je de 4 pinnen aan de onderkant in het bord klikken. (Hier is flink wat kracht voor nodig)
Dan moet je met een voorwerp ofzo die 4 plastic pinnetjes aan de bovenkant helemaal erin drukken. (NIET UITGLIJDEN, dan sloop je zo die weerstandjes naast het socket)
En dan de heatsink+fan bevestigen
Pagina: 1