Toon posts:

2 verbindingen tegelijk. Mxstream en een analoog

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort heb ik rabo telebankieren extra. Dit werkt alleen met een analoog modem. Daarnaast heb ik nog mijn internetverbinding via mxstream. Als ik nu aan het internetten ben ik ik wil telebankieren wordt mijn mxstream verbinding verbroken en mijn analoge verbinding gemaakt.

Kan ik 2 verbidningen tegelijk hebben, zodat ik kan blijven internetten tijdens het ophalen van miujn actuele gegevens? Zo ja, hoe??

• JamesTiberius
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-03-2006

JamesTiberius

Feel the magic

Welke OS ?

I laugh in the face of danger ... ... then I hide and wait until it goes away -

Verwijderd

Topicstarter
windows me

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 17:41

qless

...vraag maar...

eerst een echt os halen dan ;)

Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x

Verwijderd

Wij hebben buiten internet bankieren ook de paketten voor ABN/AMRO en Giro op de pc staan, en kunnen zonder dat de verbinding verbroken wordt op mxstream gewoon via het modem op beide pakketten telebanken via het modem......:P

Winkiller.

• vandenberg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-03-2016
Tuurlijk, je kunt toch ook bellen?

Systeem

• Ludewig
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
MXStream-modem tweaken!

Dan moet er geen probleem zijn.

When a man finds a conclusion agreeable, he accepts it without argument, but when he finds it disagreeable, he will bring against it all the forces of logic and reason

• white_rabbit
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-02-2022

white_rabbit

Follow the White Rabbit!

Ik heb ook rabobank telebankieren en het werkt perfect met mijn mxstream verbinding dus ik begrijp niet waarvoor je die analoge modem nodig hebt ?!

Life is what happens while your making other plans..

Verwijderd

ga es rommelen in je instelling van Rabo telebankieren.
zal vast wel ergens een vinkie staan bij iets dergelijks als connectie altijd op deze verbinding zoeken. dan hangt namelijk auto alle andere verbidningen op om vervolgens alleen de gevraagde te openen. zet um gewoon op standaard, dus niet speciaal via die verbinding, maar hij zal dan als het goed is toch een inbelverbinding geven.

Have phun!

Verwijderd

Kun je geen gebruik maken van internet bankieren met een digipas of random reader.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 september 2001 14:47 schreef NiBoR het volgende:
Kun je geen gebruik maken van internet bankieren met een digipas of random reader.
het gaat om de pc van m'n vader. Hij is begonnen met rabo telebankieren extra. Daarmee bel je direct in bij de rabobank en dat kan alleen met een analoog modem. Niet met mxstream dus. Het porbleem is dus dat windows al een verbinding gemaakt heeft. En geen 2e tegelijk kan maken.

Verwijderd

In elk geval is tweaken van je modem voor deze toepassing helemaal niet nodig, want het werkt sowieso al. Waarschijnlijk heb je ergens een 'ophangen na afsluiten' vinkje (of iets soortgelijks) aanstaan bij één van je verbindingen, want het is echt geen enkel probleem om tegelijk twee verbindingen open te hebben staan. Ik gebruik zelf MxStream in combinatie met Girotel van de Postbank, die overigens zelf inbelt. Mijn andere bank gebruikt zo te zien de standaard DUN routines van Windows, ook zonder problemen. Ook inbellen naar Myweb (nodig om mijn homepage te uploaden, omdat ftp'en daar alleen vanaf een Myweb account kan) terwijl ondertussen de MxStream verbinding gewoon openstaat werkt bij mij prima.

Oja: ik gebruik zelf Windows 98se, dus ik denk dat dat ook in WinMe wel moet lukken.

• Rarz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-06 21:56
Ik weet niet in hoeverre Postbank Girotel overeenkomt met dat Rabobank ding, maar ik kan zonder problemen m'n modem gebruiken terwijl ADSL ook bezig is.. :)

When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.

Verwijderd

Neem girotel online (dus ook een andere rekening..) dan kan je het gewoon via de kabel/adsl/whatever.. (gewoon web-based)

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:52
Op vrijdag 28 september 2001 11:59 schreef wfzelle het volgende:
MXStream-modem tweaken!

Dan moet er geen probleem zijn.
:? why? :?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Pagina: 1