Beugel beeldscherm

Pagina: 1
Acties:

• Bartez
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-05 10:09
ok, misschien is het geen ECHTE hardware voor IN de computer, maar voor er BUITEn, maar toch deze vraag:

Wie weet waar ik voor een beetje redelijke rpijs een beugel kan kopen om je beeldscherm op te zetten. ik zoek er zoeen met ervoor een beugeltje om je totsenbord op te zetten. mbv deze beugel kan het beeldscherm alle kanten op gedraaid worden en hoeft hij niet meer op je buro te staan, zodat je meer ruimte over hebt op je buro

dus....wie weet er waar en voor ongeveer welke prijs ik zo'n ding kan krijgen??

thanx

• magneet
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-08 12:04

magneet

Magnetic enhanced

zou het zo niet weten maar die krengen kunnen vaak geen zwaardere dan 30 kg schermen aan dus dat is wel iets om rekening mee te houden, 17" zit al snel op dat gewicht.

You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law

• Bartez
klopt ja, heb ook 17", dus goed dat je het even aangeeft, hehehe stel je voor......klapbam...hup, monitor op de grond..

weet er iemand of je die aan de muur moet bevestigen, of dat je die ook aan je buro kunt vastzetten? dmv een klem of zoiets?

Verwijderd

volgens mij heb ik die dingen bij de IKEA zien liggen.

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

Flexx

This side up

Je hebt ze ook voor de TV dus misschien moet je ff bij een zaak kijken waar je TV's verkopen.

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
bij Ikea hebben ze die dingen..

• Bartez
tof, ga ik daar ff kijken...enig idee hoe duur zo'n ding is?

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
Leuk op je ikea bureautje >:). klem dat ding op de hoek van je ikea burrautje en zet je monitor erop, en KLEDDER, hap uit je bureautje en weg monitor...

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

dat zijn zulke knake dingen.

heb wel eens gekeken of er van die dingen voor mijn eenvoudige monitor waren (iiyama vm 510) van 39 kg, maar noppes. nergens te vinden
Pagina: 1