Toon posts:

unreal 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In de PCGameplay staat achterin bij de verwachte games dat we in maart/april Unreal 2 kunnen verwachten. Ik kan er echter maar weinig tot niets over terug vinden op internet(screenshots etc). Wie kan mij meer vertellen ????

Marco

Verwijderd

geloof niet alles wat je leest...

;)

Verwijderd

Topicstarter
Hey Scope,

Teneerste: PCGameplay is een van de beste en serieuze gamesbladen op de Nederlandse markt. Zij hebben op hun laatste pagina (als je eens de moeite neemt om te kijken) een overzicht staan van alle te verwachten games onder de kop "hoeze uitgesteld".

Ten tweede: er is wel informatie te vinden op internet, echter het merendeel is 2 jaar oud. Het betreft meestal persberichten van de aankondiging dat Unreal 2 gemaakt wordt.

Ten derde: als je iets niet weet bemoei je er dan niet mee !

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-02 19:25
Goed zo belzebub. Pcgameplay is 1 van de beste bladen. Ze schrijven wat hun officeel verteld wordt door de fabrikanten. Alleen blijkt dit vaak niet te kloppen :( :(

Verwijderd

Topicstarter
Daar heb je gelijk in. Daarom heet de rubriek ook "hoezo uitgesteld". Wat mij echter verbaasd is het feit dat de releasedatum van Unreal 2 al een jaar lang nauwelijks opgeschoven is. Dat is vaak anders (Quake 3, Daikatana, C&C:Tiberian Sun). Het is nu al februari en de releasedatum staat nog steeds gepland voor maart/april. Ik zal eens mailen met PCGameplay.

Verwijderd

Ik heb nog weinig of niets gezien op de sites van Unreal/2 dus die datum zal wel niet haalbaar zijn.
IK heb ook geen flauw idee of ze nou met de UT engine verder gaan of een compleet nieuwe gaan gebruiken, maar er zijn nog weinig of geen feiten te vinden over U2 dus ik ben bang dat et nog ff gaat duren.
Pagina: 1