Toon posts:

Waar de **** blijft die Spielerij FAQ?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mevrouw IceStorm,

Waar de fokking neuk blijft die Spielerij FAQ?! En waarom duurt het nu gemiddeld 2 uur voor ergens een slotje op zit in Spielerij?! Bijvoorbeeld Unreal Tournament. Heel dat forum wordt zo naar de knoppen geholpen, en je kan niet eens boos worden want er is gewoon geen FAQ voor Spielerij...

Waarom wordt er geen nieuwe Spielerij-Moderator 'aangenomen'? Ik stel mezelf bij deze kandidaat. >:) Nee, ff serieus, een modje is echt nodig.

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op donderdag 27 september 2001 18:24 schreef 007 het volgende:
Hallo mevrouw IceStorm,

Waar de fokking neuk blijft die Spielerij FAQ?! En waarom duurt het nu gemiddeld 2 uur voor ergens een slotje op zit in Spielerij?! Bijvoorbeeld Unreal Tournament. Heel dat forum wordt zo naar de knoppen geholpen, en je kan niet eens boos worden want er is gewoon geen FAQ voor Spielerij...

Waarom wordt er geen nieuwe Spielerij-Moderator 'aangenomen'? Ik stel mezelf bij deze kandidaat. >:) Nee, ff serieus, een modje is echt nodig.
Volgens mij is Icestorm toch echt een man :? of krijgen we straks een scene uit de film Ace Ventura waar een vrouw een man blijkt te zijn :P

Maar als je alles gewoon meld in SU dan wordt het toch snel afgehandeld :) (toch???)

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
idd, daar is SU voor, als je iets tegenkomt, meld dat dan daar, dan kan een Global mod, of iemand die daar tenminste mod rechten heeft, dat sluiten. We zijn ook maar mensen en we moeten ook gewoon naar school / werk / etc.

Maar over de faq kan ik helaas niks zeggen, daar zal IceStorm zelf nog wel op reageren :)

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Arme IceStorm, heeft hij de gehele GoTFAQ geupdate, krijg je lokaal trammalant.

Wat zou je dan in een spielerij-FAQ willen hebben? gedragsregels staan al in een overkoepelende FAQ (die IceStorm gemaakt heeft).
Spelletjeshints etc, niet echt nuttig.

Kijk, er zijn andere fora die inmiddels wel een serieuze FAQ hadden moeten hebben, maar Spielerij staat daar niet echt tussen.

Verwijderd

Topicstarter
Zucht... Wat reageert iedereen weer politiek-correct. :Z

Verwijderd

Op donderdag 27 september 2001 18:40 schreef 007 het volgende:
Haha, niemand is het met je eens en daarom reageert iedereen te politiek correct :D

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:29

RKD

Sorry maar waarom zou er een FAQ moeten komen ?
warez-request staat al in de gewone FAQ dat dat niet mag.
Cheat-progjes == warez dus wat zou er nog meer in moeten dan :? :? :?
En Icestorm Rulez (only not in CS :P )

iRacing Profiel

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

waar had je dan op gehoopt? een beetje geflame heen en weer?
dat jij je taalgebruik niet in de hand hebt betekent niet dat iedereen daar last van heeft...

enne een FAQ is spielerij is inderdaad nou niet echt extreem nodig alsof daar 100x dezelfde vragen worden gesteld..

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Politiek correct?

Ik heb een eigen mening en zal deze onverbloemd plaatsen. Als een FAQ spielerij niet nodig is en IceStorm en passent een toffe gozer is dan plaats ik dat.

Ik ben dan niet politiek correct bezig oid, ik geef iemand de pluim die hij verdient.

* Delerium heeft een trackrecord zonder veel pluimen, dat zegt wel wat...

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

als de modjes ff niet kijken wil IK wel ff politiek incorrect reageren over het feit dat je niet met een hoop stront maar met een mens te maken hebt en dat hier gewoon de geldende fatsoensnormen (die jou helaas niet bekend zijn) gelden en dat ik
Hallo mevrouw IceStorm,

Waarom wordt er geen nieuwe Spielerij-Moderator 'aangenomen'? Ik stel mezelf bij deze kandidaat.
niet kan waarderen

een mod heeft ook een leven hoor

just my $0.02 uiteraard

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Hallo mevrouw IceStorm,
Last time I checked bungelde er wel degelijk 'iets' tussen mijn benen dus ik gok dat ik van een ander geslacht ben als 'mevrouw' ;)
Waar de fokking neuk blijft die Spielerij FAQ?!
Ben nog steeds aan het denken wat voor vorm ik die wil hebben. Daarnaast heb ik ook nog een andere taak en das het bijhouden van de 'echte' FAQ.
Oh en ik heb ook nog zoiets als school en social life.
En waarom duurt het nu gemiddeld 2 uur voor ergens een slotje op zit in Spielerij?! Bijvoorbeeld Unreal Tournament.
Wow, 2 uur wel :P? Das wel een wereldramp ja. Sorry maar ik kan niet ALLES 24/7 lezen hoor. Als je iets ziet wat je niet bevalt zet je het in SU neer dan zie ik het iig of kan iemand anders van de crew er wat aan doen.
Heel dat forum wordt zo naar de knoppen geholpen, en je kan niet eens boos worden want er is gewoon geen FAQ voor Spielerij...
Boos worden is sowieso nooit de bedoeling imho :). Iemand netjes op de FAQ wijzen is prima.
Daar ga ik niet zelf over oordelen, lijkt me niet helemaal objectief :).

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Een modje is idd nodig en daarom hebben we IceStorm.
Ja ik begreep je message wel, maar ik doe net alsof dat niet zo is :P

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Hmmm, als we dan toch zo bezig zijn... waar de **** blijft de [OM] faq, Bulldog???
Ik had je nog wel zo'n mooie lap txt voor de faq gestuurd omdat ik me rot ergerde aan al die typische faq vragen. Je was ff heel fanatiek bezig, maar daarna is het zomaar weer weggezakt :D

hopelijk trek ik je aand8, ookal is dit topic niet aan jou gericht :)

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

DPC-FAQ?

* Delerium moet een dailupkoe maken maar durft het niet eens te vragen...

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Op donderdag 27 september 2001 18:50 schreef cheesys het volgende:
Cheat-progjes == warez
Pardon? Je moet toch zelf weten of je iets in je geheugen verandert :?

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Als geheugen niet mag veranderen, was alles ROM geweest :P

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op donderdag 27 september 2001 20:11 schreef ecteinascidin het volgende:
DPC-FAQ?

* oVRoM moet een dailupkoe maken maar durft het niet eens te vragen...
In [forum=5] mag je alles vragen hoor, newbies zijn daar itt andere fora juist welkom :)

• GaMeOvEr
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Op donderdag 27 september 2001 21:51 schreef oVRoM het volgende:

[..]

In [forum=5] mag je alles vragen hoor, newbies zijn daar itt andere fora juist welkom :)
Whoah ! Ectein wordt een newbee genoemd ! >:)

:P ;)

Aannames zijn fataal.

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op donderdag 27 september 2001 21:57 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Whoah ! Ectein wordt een newbee genoemd ! >:)

:P ;)
Het is me een tijdje geleden gelukt om zijn naam zonder spieken goed te schrijven dus ik vind dat ik 'm alles mag noemen wat ik wil ;)

ff kijken of ik het nog weet: Ecteinascidin
Edit: Damn, alleen een hoofdletter verkeerd |:(

Nog een edit: Ik zie net dat ik al eerder geregged ben dan ecteinascidin, dussuh :7 *D
;)

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

:)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 27 september 2001 20:48 schreef hdd het volgende:
Pardon? Je moet toch zelf weten of je iets in je geheugen verandert :?
Voor dit soort onenigheid moet dus een Spielerij-FAQ komen.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op donderdag 27 september 2001 20:07 schreef PsyFlux het volgende:
Hmmm, als we dan toch zo bezig zijn... waar de **** blijft de [OM] faq, Bulldog???
Ik had je nog wel zo'n mooie lap txt voor de faq gestuurd omdat ik me rot ergerde aan al die typische faq vragen. Je was ff heel fanatiek bezig, maar daarna is het zomaar weer weggezakt :D

hopelijk trek ik je aand8, ookal is dit topic niet aan jou gericht :)
Check... * Bulldog |:(
Pagina: 1