Met dit systeem in win2k blijft UT hangen na een paar minuten
Windows is ook een paar keer spontaan gefreezed.
Temp blijft na 30 minuten cpu burnintest op 48 graden. Lijkt me niet verkeerd. Er zit een Codegen 300 Watt voeding in, dus ik weet niet of dat het kan zijn. Lijkt me genoeg...
Ik heb er 2 reepjes 128MB infineon in zitten (1 enkel-, 1 dubbelsided). Voor de rest een Voodoo5500 met Omega-drivers voor win2k en een Soundblaster Live! Value en Razer Boomslang 1K.
In Sandra:
Het lijkt wel of de pc denkt dat ik hem overclock, want als ik hem terugklok naar 750 (multiplier kan ik nie veranderen in dit bios) dan crashed UT niet....
Kent iemand dit probleem? ;/
Bij voorbaat dank.
Temp blijft na 30 minuten cpu burnintest op 48 graden. Lijkt me niet verkeerd. Er zit een Codegen 300 Watt voeding in, dus ik weet niet of dat het kan zijn. Lijkt me genoeg...
Ik heb er 2 reepjes 128MB infineon in zitten (1 enkel-, 1 dubbelsided). Voor de rest een Voodoo5500 met Omega-drivers voor win2k en een Soundblaster Live! Value en Razer Boomslang 1K.
In Sandra:
Dit snap ik niet helemaal. AGP staat op 4X, het geheugen is 133mhz, en de chipset moet dit ook supportenSystem Chipset
Model Silicon Integrated Systems (SiS) SiS735
Bus(es) ISA AGP PCI USB SMBus/i2c
Front Side Bus Speed 2x 133MHz (266MHz data rate)
ACPI PM Support
Performance Tips
Notice N224 SMBIOS/DMI information may be inaccurate.
Tip T2511 Some memory slots are free so the memory can be easily upgraded.
Warning W2541 FSB exceeds Chipset rated speed. Reduce FSB.
Tip T2525 Current AGP data rate not optimal.
Tip T2 For more information about tips, press F1 and scroll to the Tips section.
Het lijkt wel of de pc denkt dat ik hem overclock, want als ik hem terugklok naar 750 (multiplier kan ik nie veranderen in dit bios) dan crashed UT niet....
Kent iemand dit probleem? ;/
Bij voorbaat dank.