nieuwe tv, spoed!!

Pagina: 1
Acties:

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08 19:29
mijn pa gaat zo een nieuwe tv halen maar weet zelf niet wat voor een. budget is 3000.- heeft iemand suggesties? moet wel helemaal plat beeldscherm hebben en lekker groot zijn minstens 82cm. kom maar op met de suggesties!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Heb zelf een 71cm 100 hertz etc. etc. en ben er tevreden mee.

Zorg alleen dat je alleen een breedbeeld haalt als je veel films (dvd) kijkt, anders kan ik het je echt afraden.
MOcht dat het geval zijn dan hoef je niet verder te lezen. :)

Mijn Sony is ook een breedbek tv en ondanks de nieuwste stretch, buig, compenseer, vervorm, blah blah technieken, is het nog steeds irritant als iets niet in breedbeeld wordt uitgezonden.

Je hebt of allemaal kleine dikke dwergen over het beeld rennen (alles lijkt een verfilming van sneeuwwitje), of je mist aan boven- en onderkant een stuk van je scherm. Wat vooral lastig is met sport (scores en tijden staan vaak helemaal boven of onderaan het scherm)

Philips en JVC hebben ook mooie tv's heb geen ervaring met andere merken.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• PhuSioN
  • Laatst online: 17-08 19:29
wil graag serieversies zien
en wat is een beetje een fatsoenlijk merk?

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Fatsoenlijke merken beginnen bij 5.000,- :+

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Whoehaa serie versies, da week tog nie. ff zoeken.........................

Deze geloof ik, als ik naar de specs kijk wel iig.

http://www.sony-europe.com/view.x?cat=12627&prod=1468&loc=eu

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-08 13:17
http://www.sony-europe.com/view.x?cat=12628&prod=22997&loc=eu

Ik heb vorig jaar deze gekocht 82cm ik vind het een hele relaxte tv.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Op donderdag 27 september 2001 18:41 schreef Victorio het volgende:
Fatsoenlijke merken beginnen bij 5.000,- :+
Dat meen je toch niet serieus hoop ik?? mensen die voor 10 cm extra beeldbuis F2000,- extra betalen (ohja en die plastic speakertjes van ongeveer 100 gulle) hebben dus een echte tv.

ps Nog vergeten te vertellen, loop met een grote bocht om B&O, en spuug er daarna nog een keer op. Kwalitatief bijzonder beroerde tv's, ziet er alleen leuk uit en heeft grappige gimmicks

Een ander merk wat ik kan aanraden (maar zijn vrij prijzig) is Loewe, maar prijs/kwaliteit is niet fantastisch.

Verwijderd

sony of phillips, dat zijn de goede tv's (imho).
mooi beeld, goed systeem met de afstandsbedieningen, mooi design. Het kost wel wat meer als al die vage merken, maar met 3000 als budget moet je dat er echt voor over hebben anders krijg je gewoon spijt omdat je er toch net niet helemaal tevreden mee bent maar er wel 3000 aan uit hebt gegeven.

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 19:31

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Op donderdag 27 september 2001 18:57 schreef PsyFlux het volgende:
sony of phillips, dat zijn de goede tv's (imho).
mooi beeld, goed systeem met de afstandsbedieningen, mooi design. Het kost wel wat meer als al die vage merken, maar met 3000 als budget moet je dat er echt voor over hebben anders krijg je gewoon spijt omdat je er toch net niet helemaal tevreden mee bent maar er wel 3000 aan uit hebt gegeven.
Al die relatief onbekende merken hebben toch ook vaak een Philips beeldbuis :?

Maaruh, wij hebben zelf ooit een Panasonic TV gehad en die gaf ook zeer mooi beeld. Nu hebben we al weer een aantal jaren een Philips breedbeeld TV. Er zit ook van die smartZoom en stuff op, maar dan wordt het beeld toch wel vervormt. Philips geeft iig zeer mooi beeld en is naar mening echt wel een aanrader

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
Zilveren JVC 82cm 100hz bij mediamarkt 2999piek..

• dijkmane
  • Laatst online: 21:27

dijkmane

biertje ?

ik heb zelf een Philips 28PW8504, was redelijk betaalbaar 1999,- ( 1 jaar geleden en nog steeds te koop ).
was beste koop van de consumentenbond. veel mogelijkheden.
maar als je budget 3000,- is kun je er een uit de matchline nemen, daar zit dolby surround bij geleverd !! >:)

neem een 100Hz, als je dat gewend bent en je kijkt dan naar een 50Hz TV heb je meteen hoofdpijn ;)

nadeel van Sony vind ik de damper wires die je in het beeld ziet lopen ( 2x horizontaal ), als je weet dat ze er zitten blijf je ze zien ( erg irritant ook in mijn trinitron monitor aanwezig ), vooral in lichte beelden.

ga dus vooral kijken in de winkel en laat je niets aanpraten.

ga ook afdingen, ik kreeg na wat gelul er een magnetron bij, als ik niets gezegd had had ik de volle mik betaald.

specs : wil je niet weten

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Mijn oma heeft een platte Samsung (sorry niet meer specs)

Superfijn ding!
Menu is goed, beeld & geluids kwaliteit is goed.
Erg top!

• Victorio
  • Laatst online: 01-02-2024
Op donderdag 27 september 2001 18:48 schreef flagg het volgende:

[..]

Dat meen je toch niet serieus hoop ik?? mensen die voor 10 cm extra beeldbuis F2000,- extra betalen (ohja en die plastic speakertjes van ongeveer 100 gulle) hebben dus een echte tv.

ps Nog vergeten te vertellen, loop met een grote bocht om B&O, en spuug er daarna nog een keer op. Kwalitatief bijzonder beroerde tv's, ziet er alleen leuk uit en heeft grappige gimmicks

Een ander merk wat ik kan aanraden (maar zijn vrij prijzig) is Loewe, maar prijs/kwaliteit is niet fantastisch.
Waarom denk je dat ik er een clownie achter smijt.
Philips beeldbuizen roelen big time wat betreft de prijs/kwaliteit. Kan geen enkel merk tegen op. :Z

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:35

Arno

PF5A

--> [forum=9] <--

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• P.B.
  • Niet online
Philips Matchline RULEZZZZZ

Verwijderd

Op donderdag 27 september 2001 22:13 schreef Kev0867 het volgende:
Zilveren JVC 82cm 100hz bij mediamarkt 2999piek..
mediamarkt is errug duur... Mijn tv (Sony KV29FX30B) kostte bij de expert maar 1399 en bij de Mediamarkt maar liefst 1699 piek. Errug fijne tv trouwes, maar niet echt een keuze denk ik als je een budget van 3000 hebt :)
Pagina: 1