Toon posts:

IIYama

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hello,

Ik ben van plan om een nieuwe monitor aan te schaffen. Ik denk dat het een IIyama VisionMaster 410 (A702HT) wordt.

Ik hoopte er eigelijk op dat jullie mij konden vertellen of jullie goede of slechte ervaringen met deze monitor hebben, en of het voor mij dus een goede keuze zou zijn.

Thanx

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Sjeez wat een naam :D

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/emike/search.gif

Klik eens op dat knoppie en type het typenummer in van die monitor en tadaaaa....

Alle proemn in n drek

Verwijderd

Op donderdag 27 september 2001 18:11 schreef Bierkameel het volgende:

[afbeelding]

Klik eens op dat knoppie en type het typenummer in van die monitor en tadaaaa....
Ey, weet jij misschien waar de searchknop zit?

Verwijderd

Op donderdag 27 september 2001 18:11 schreef Bierkameel het volgende:

[afbeelding]

Moet ik nou die pijlen volgen of ben ik nou zo dom.. >:)

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:32
bl@@t
mijn excuses voor de onvriendelijkheid en behulpzaamheid van mijn mede GoTters.

die monitor is zeer zeker een goeie keus, ik neem aan dat je zelf wel wat research hebt gedaan om een monitor te vinden die aan jouw eisen voldoet.

verder, ik wil je erop wijzen dat je de FAQ's door moet lezen nadat je registreerd. dat is om in het vervolg zulke onvriendelijke reacties te voorkomen.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Kaap jongen, jij hebt het helemaal door.

En Fluffy Duck, Ik hb nu al heel wat jaar de VMP 400, en is een hele fijne monitor. Ik heb nog steeds geen bril nodig. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Verwijderd

Ik heb dit schermpie ook, het is echt een goed scherm. *D
Hij kijkt extreem lekker, beter dan andere schermen. :9

Verwijderd

Zelf ben ik de blije bezitter van een vision master 400. Ik heb nog steeds geen spijt van de aankoop.

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 20:05
flagg en tonyy:
het gaat om een VMP 410 en niet om een VMP 400.

[ontopic]
wij hebben deze monitor ook thuis staan en ik vind het echt een superding.
Als je eenmaal met een platte beeldbuis hebt gewerkt, wil je niet anders.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Dat snap ik dat het om de 410 gaat, maar de 410 is een nieuwere versie van de 400, dus....... (think about it)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08 16:09

Blauw

De Schreeuw

2de zinnige reply :D

je kunt dat geld (870?) piek beter bijvoorbeeld een 705MT kopen, dan heb je bijna hetzelfde scherm alleen stukken goedkoper en het verschil zie je niet eens. :)

Verwijderd

De IJYAMA A702HT PRO 410. Ik heb zo'n scherm. Haalt 100Hz refresh rate bij een resolutie van 1024x768!!! Dit geeft een zeer heldere en mooie weergave. Dit is echt niet slecht voor een 17". 8-)

Verwijderd

Op donderdag 27 september 2001 20:04 schreef flagg het volgende:
Dat snap ik dat het om de 410 gaat, maar de 410 is een nieuwere versie van de 400, dus....... (think about it)
Hier sluit ik me dus ook maar bij aan. Ik dacht er hetzelfde over.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

Zegt niemand nou dat deze de diamondtron-buis heeft?
Lijkt me wel belangrijk...

Ikzelf (en vele met mij) vinden het zwaar irritant om naar de 2 horizontale lijntjes te kijken...
Het zal dan wel niet zo opvallen als je een spelletje speelt, maar bij office -c.q photofoppen is dit best om te :r

Maar als je niet zoveel officed (tegenwoordig al een werkwoord :?) is die monitor prima hoor...

Kijk gewoon eens in een winkel (zoals je hoort te doen bij aanschaf van een apparaat van 800 piek en meer... :P) en oordeel dan zelf...

Mocht je de lijntjes irritant vinden, ga dan voor een Samsung 700IFT oid (deze is even duur, heeft IFT-buis en 0,20 dpi :9)

Sucksexxx! (...wel lekka toch? :P :9 ;))

p.s: gebruik de volgende keer gewoon de search...anders :Y) (ja je komt uut Twente of niet he *D)

end (pfff..)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 20:05
Op donderdag 27 september 2001 22:40 schreef Moody het volgende:
Ikzelf (en vele met mij) vinden het zwaar irritant om naar de 2 horizontale lijntjes te kijken...
Het zal dan wel niet zo opvallen als je een spelletje speelt, maar bij office -c.q photofoppen is dit best om te :r
Ach man, die lijntjes vallen harstikke mee.
Je ziet ze alleen als de achtergrond wit is en dan zie je ze na 10 minuten al niet meer.
Deze Diamontron-beeldbuis is echt superstrak 8-)

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 17:40
Die Samsung 700 IFT heeft toch een .26 dotpitch en niet een .20
* TD-er vind het verwarrend wanneer fabrikanten niet de dotpitch in dezelfde richtin meten (diagonaal/horizontaal)

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoor (behalfe de horizontale lijntjes) niets dan
goede dingen over deze monitor. Er zijn dus blijkbaar
weinig problemen met dat ding. Dat is heel mooi, want
met een monitor van 800,- wil ik wel een tijdje doen.

Verwijderd

Ik heb van de week een tijdje met een visionmaster 410 gewerkt. Zo af en toe zie ik de 2 horizontale lijntjes, maar ergeren doe ik mij er niet aan. Voordat ik de kans kreeg om me er aan te gaan ergeren was ik ze al weer kwijt of was ik al weer vergeten dat ze lastig waren.

Verwijderd

Haal asjeblieft geen 451.
Want daar is echt veel ellende mee.
Volgens mij kun je nog het beste een Philips ofzo halen.

Verwijderd

Ik heb zelf ook een IIyama VMP410 (A702HT), en vind hem geweldig! O+

Ik gebruik hem op een resolutie van 1600x1200(32bit) @ 75Hz als mijn primaire scherm op mijn Matrox G450 videokaart via zo'n BNC kabel. Dat scheelt iets met de kleurzuiverheid.

Er hangen inderdaad 2 kleine 'lijntjes' achter het scherm, maar dat is alleen duidelijk op een (bijna) witte achtergrond, en zit tevens ook op een hoop monitoren in deze klasse bij andere merken.

Ik schilder op de computer, en mijn monitor is daarbij natuurlijk heel belangrijk. Dus voor het geld dat hij kost, vind ik het hem zeker waard! :7
Pagina: 1