Toon posts:

scherm blijft zwart nan aanzette PC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
een vriend van mee heeft pas een nieuwe pc gekocht maar wanneer hij de pc uitzet en het scherm op stanby springt en daarna de pc terug aanzet blijft het scherm gewoon zwart in standby staan na het scherm uit en dan terug aan te schakelen is er terug beeld aan wat kan dit liggen?

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:01

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

1) gebruik eens wat punten en komma's, dat leest een stuk makkelijker.
2) wellicht ondersteund je videokaart, je bios of je monitor geen standby. Zoek dit eens uit.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

[pestmode]
hij heet niet voor niets amateur >:)
[/pestmode]

Het kan zijn dat de monitor niet goed is.... :?

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Je sleep-mode werkt niet goed dan, da's wel irritant.

Waarschijnlijk zal er ergens een installing niet goed zitten maar dat kunnen er zoveel zijn dus dat is even puzzelen.

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Ik heb een iiyama monitor 17'' en soms als ik mijn pc aanzet en dan mijn monitor blijft die ook zwart. Doe ik hem dan uit en weer aan doet ie het gewoon weer. Erg wazig. Moet er maar mee leren leven.

Verwijderd

We hebben hier allemaal Gateways EV720 's staan, die hebben exact hetzelfde probleem. Gewoon bij beeldscherm instellingen (links klicken op het bureaublad, eigenschappen, schermbeveiliging) de optie standby uitschakelen. En doe je het in het vervolg gewoon met de hand. Is ook beter voor de monitor
Pagina: 1