Unreal Tournament

Pagina: 1
Acties:
  • 177 views sinds 30-01-2008

• MarkyB
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

MarkyB

The original

Topicstarter
Is er de optie/mpd/download voor Unreal Tournament dat je een "auto-aim" hebt? zo ja....waar, zo nee.....pech gehad. Want als ik online speel, knalt iedereen mij kapot mét hevig heen en weer springen, en dan lijkt het mij niet dat je dan nog goed kunt raken. (nee, ik sta ook niet stil nee)
plz, help me!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:36
Op donderdag 27 september 2001 17:02 schreef MarkyB het volgende:
Is er de optie/mpd/download voor Unreal Tournament dat je een "auto-aim" hebt? zo ja....waar, zo nee.....pech gehad. Want als ik online speel, knalt iedereen mij kapot mét hevig heen en weer springen, en dan lijkt het mij niet dat je dan nog goed kunt raken. (nee, ik sta ook niet stil nee)
plz, help me!
|:(

dan leer je maar normaal spelen.... zonder aimbots te gebruiken

door mensen zoals jij die zo'n aimbot wel kunnen vinden wordt MIJN online spel verneukt. :(

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:57
Verlaag je niet tot hun niveau, cheaten is lame (althans online, alleen boeit het me niet). Dat anderen je makkelijker afknallen is waarschijnlijk gewoon ervaring.

• wzzrd
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-06 17:09

wzzrd

The guy with the Red Hat

SLOTJE!!!! DIT IS DE ULTIEME LAME-HEID!!!

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-11 07:49

Frenkpie

"Crocs Rule !"

auto-aim is geen cheat

kijk mar in het menu... alleen om autoaim te kunnen gebruiken moet je de muis beweging uitzetten en dan heb je zon doom effect en het richten gaat dan nog niet helemaal 100% goed (netals een aimbot)

dus auto-aim = crap

Verwijderd

Op donderdag 27 september 2001 17:26 schreef frenkpie het volgende:
auto-aim is geen cheat

kijk mar in het menu... alleen om autoaim te kunnen gebruiken moet je de muis beweging uitzetten en dan heb je zon doom effect en het richten gaat dan nog niet helemaal 100% goed (netals een aimbot)

dus auto-aim = crap
Auto-aim speelt idd voor geen meter, ik zet het veel liever uit.

Maar deze jongen vraagt toch echt naar een "aimbot" zonder het woord te noemen, en dat is :r |:( en :(

Verwijderd

Gvd, ik ga hier echt over klagen! Spielerij wordt helemaal naar de klote geholpen zo, en die ****-IceStorm komt ook nooit met een FAQ.

Edit: Ik heb al ff geklaagd. :P

• altec
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 13:32

altec

Plop

plz, help me!
Aimbotters suxxxxxx>>>> :r als jij mij ff Unreal regelt.. dan zal ik eens kijken of ik me stoffige cd kan vinden met de aimbot (het is trouwens wel de beste manier om te leren schieten!!! >:) ) ik speel al maanden in een clan (maar sinds 3 weken ben ik cd kwijt.. zonder dat ik een back-up heb gemaakt van me pc :( en nu alles kwijt :'(

• Mart!
  • Laatst online: 30-10 10:59
Ach, ja. De veronderstelling dat de anderen aimbots gebruiken is denk ik niet goed. Ik dacht ook behoorlijk goed te zijn in UT, totdat op i-net m'n ass werd gekickt. Neem maar van mij aan dat de freaks je echt vanuit de raarste posities raken. Het tofste vindt ik bijv. om vanaf een hogergelegen plek in je nek te springen en het blafkannon (zo noemen we het.. ehr... de flagcanon) in je nek te knallen. De meeste nwaar je dat bij doet denken dus dat ze 'spontaan' dood neer vallen ;)

Verwijderd

Op donderdag 27 september 2001 18:23 schreef altec het volgende:
Aimbotters suxxxxxx>>>> :r als jij mij ff Unreal regelt.. dan zal ik eens kijken of ik me stoffige cd kan vinden met de aimbot (het is trouwens wel de beste manier om te leren schieten!!! >:) ) ik speel al maanden in een clan (maar sinds 3 weken ben ik cd kwijt.. zonder dat ik een back-up heb gemaakt van me pc :( en nu alles kwijt :'(
Game Of The Year-Edition kost geloof ik F45, dus waar doe je moeilijk over?

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
plz, help me!
Niet doen... :)
Je verneukt het spel voor anderen :r
Als je te vaak wordt afgeknald.. tsja... heeeeel veel offline oefenen misschien? >:)

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
en die ****-IceStorm komt ook nooit met een FAQ.
Hee, nu je het zegt ja.. :)

Verwijderd

Op donderdag 27 september 2001 18:29 schreef Mart! het volgende:
Ach, ja. De veronderstelling dat de anderen aimbots gebruiken is denk ik niet goed. Ik dacht ook behoorlijk goed te zijn in UT, totdat op i-net m'n ass werd gekickt. Neem maar van mij aan dat de freaks je echt vanuit de raarste posities raken. Het tofste vindt ik bijv. om vanaf een hogergelegen plek in je nek te springen en het blafkannon (zo noemen we het.. ehr... de flagcanon) in je nek te knallen. De meeste nwaar je dat bij doet denken dus dat ze 'spontaan' dood neer vallen ;)
Yep sommige mensen zijn echt heel goed. Maar er zijn er ook die echt verdacht veel raken, in November bijv. staat hij bovenop, ben jij in het water, kan hij jou onmogelijk zien en raakt ie je nog |:(

En in spectator mode kan je altijd duidelijk zien of iemand aimbot heeft of niet (met "behindview 1").

Als je dus twijfelt: ga eerst die gast spectaten, tik "behindview 1" in de console en blijkt ie echt aimbot te hebben mail het dan naar de admin o.i.d... of ga gewoon van de server af.

• IceStorm
  • Laatst online: 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Nope, dat bestaat niet legaal :). Aimbots ed zijn gewoon zwaar lame om te gebruiken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.