Verwijderd
Als je EM500 CFII kaartjes aankan dan kan je een IBM Microdrive gebruiken. Kan je EM500 alleen CFI kaartjes aan dan kan je alleen een CompactFlashcard gebruiken.
Op de site van Casio staat dat ie MMC en SD kaartjes aankan.
Ik weet niet wat dat precies zijn. Is dat hetzelfde als compact-flash?
Hey cyberjoy, is die pocketpcminds.com site van jou?
Nu we het toch over micrdrive's hebben, ik heb een 340mb ibm microdrive, welke pdatjes supporten dit?
Nu we het toch over micrdrive's hebben, ik heb een 340mb ibm microdrive, welke pdatjes supporten dit?
Verwijderd
Als ik het goed begrijp kunnen er dus alleen die MMC kaarten in de EM500
Is er geen converter op de markt waardoor de EM500 wel de microdrive ondersteunt. De MMC's in de winkel hebben een max capaciteit van 64 MB
Is er geen converter op de markt waardoor de EM500 wel de microdrive ondersteunt. De MMC's in de winkel hebben een max capaciteit van 64 MB
SD was toch van panasonicOp donderdag 27 september 2001 17:58 schreef gustafa het volgende:
Op de site van Casio staat dat ie MMC en SD kaartjes aankan.
Verwijderd
Ik ben een van de webmasters ja.Op donderdag 27 september 2001 20:15 schreef miekol het volgende:
Hey cyberjoy, is die pocketpcminds.com site van jou?
Microdrives: je kan voor je ipaq een update downen bij compaq.. dan ondersteund hij je microdrive..
overige pda's met compact flash II ingangen supporten deze kaartjes gewoon.
Verwijderd
Casio raadt sowieso het gebruik van microdrives in hun PDA's af (dus de E-115, E-125, ..)
Het hoge stroomverbruik zou tot corrupte data kunnen leiden.
Het hoge stroomverbruik zou tot corrupte data kunnen leiden.
En bij de ipaq? Gaat ut daarmee wel altijd goed?
Verwijderd
Volgens mij ben jij behoorlijk in de verkeerde thread terecht gekomen.Op zondag 30 september 2001 03:39 schreef bc557 het volgende:
dit is wat je zoekt
http://www.pkracing.nl
http://www.meritracing.nl
Pagina: 1