Toon posts:

win 2000 prof en spelletjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hmmz wat is dat nou?
Ik kan geen spelletjes meer spelen onder win 2000 prof. is er een oplossing voor?

Sander

Verwijderd

Dat was al bekend, ik weet er ook het fijne niet van verder....win2k sucks

Verwijderd

Onzin Sarge, je hebt duidelijk nog nooit Windows 2000 op je computer gehad.

De meeste spellen kunnen wel draaien onder Windows 2000, geef eens wat meer info (welke spellen, welke hardware, welke drivers en wat er fout gaat)

Verwijderd

ik draai ook win2k en bij mij werkt alles wat ik wil spelen

-UT
-Q3a
-The Sims
en veel meer

ok, er zijn spellen die niet werken, maar die speel ik bijna nooit, of ik ga boot met win98

Verwijderd

Topicstarter
Met quake 3 (was al geinstald voordat ik ging upgraden) en hij geeft de volgende fout:

Microsoft Visual C++ Runtime Library
MSVCRT.DDL for Win32

Error: MSVCRT.DDL is not compatible with Win32s.

Dat zegt hij.

O en als ik op OK druk zegt hij dit:

quake3.exe - Toepassingsfout

Kan de toepassing niet juist initialiseren (0xc0000142). Klik op OK om de toepassing te beëindigen.

Dat was het

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17:05
ooit eraan gedacht om q3 opnieuw te installen, dat kan nl een hoop helpen in dit geval, het je btw tijdens de install het w2k upgrade compatibility report bekenen?
daarin kun je nl alles zien wat na de install niet meer werkt in huidevorm wat betekent dat het nooit cq na een herinstall pas weer werkt

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
UT speelt ook erg lekker onder W2K!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eff een spelletje geinstald en krijg de foutmelding die ik de eerste keer ook met q3 kreeg (maar niet onthouden heb)

Genport I/O initialization failure

• ragger78
  • Laatst online: 20-06-2025

ragger78

ehm...ja

ik moet nog ff wacht op goede drivers voor g400, schijnen deze week te komen :)

• Qui-Gon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-01 21:05
Ik kan Quake 3 perfect draaien onder win 2k, alleen met Unreal Tournament heb ik problemen, ik heb een keertje gehad dat hij opstarte maar meestal loopt hij vast.

Verwijderd

Topicstarter
als k win2k opstart zegt hij trouwens (staat bij logo)
NT technologie
ofzo

ken dit ermee te maken hebben?

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18-02 00:09
Ik heb geen problemen met ut en q3 behalve dat ut zwaar trager wordt (net als met<64 mb geheugen in win98) en een lagere framerate heeft dan onder win98. q3 wordt enorm donker en is niet licht te krijgen...ook was mijn 3dmark2000 score 650 punten lager.
Voor de rest was het echt veel beter (=gebruiksvriendelijker) dan winnt en 98 behalve dat je toch wel meer dan 128 mb geheugen nodig hebt.
Conclusie: win2k sux voor spellen....

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Nou nou nou nou nou.... Ikke. weet niet veel van win2k zeg...
Win2k -> Is gebaseerd op de Win NT technologie (is eigenlijk Win NT 5.0 (naar mijn mening)) :)
Win NT met spellen : Spellen draaien in het algemeen wel maar nemen meer memory in omdat win nt geen directx heeft!!! (er komen btw binnenkort een nieuw soort drivers om dit op te lossen) :)
Ik gebruik dus een dualboot, win98 en win2k en win98 voor de games en win2k als het ware voor i-net en programmeren enzo. En dan heb je allemaal van die mensen die dan zeggen dat dat onhandig is (dubbele programma's) dat is dus niet met alle programma's zo. Dat komt doordat enkele programma's iets in de registry zetten en dat gebruiken... blaat.

Dus speel nou maar gewoon spellen in win98 want dat draait ook 4x sneller dan win nt met spellen heb ik gelezen!!!

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

Topicstarter
dualboot kwam k ook al op het idee en dat het win nt was wis k ook al. maar niks doet het hier $#$$@%^$#%.
Kabel trouwens ook niet goed met win nt. zegt elke keer dat de verbinding verbroken is en of ik opnieuw verbinding wil maken.
maarja dat dualboot kwam ook al op idee maar nu geen tijd voor.
Nou ik weet nu wel hoe ik het op kan lossen bedankt (weg ermee :-))

• paulh
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 01-02 16:45
Ik zie hier een hoop mensen die Q3 en UT hebben draaien onder w2k (final)... hebben jullie een dual of een single processor configuratie? ... Ik heb een bp6 met Xitel Storm geluidskaart en een g400max en toch klappen deze spellen na een tijdje of meteen er uit. Soms is zelfs w2k helemaal vast gelopen. Ik heb zo'n idee dat spellen op een SMP machine niet helemaal goed gaan onder w2k.

[ZwareMetalen.com] - [Kom in aktie tegen de CO2 maffia]

• Heretic
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Paulh

Ik heb ook een dual (BP6 400@550) met 256 meg en elk spel wat ik tot nu toe geprobeerd heb (oa Q3A, UT, NFS3, Tib sun) draaien allemaal als een tierelier. Tib sun en NFS3 (cracks) draai ik zelfs vanaf het netwerk.

• Ridge
  • Laatst online: 05-02 14:20

Ridge

From the Bold & the Beauti

kep een BP6 366@550 plus win2k final en heb geen rprobs met games. Alleen Halflife wilde niet echt maaaarrr is op gelost tja en dan de spellen die niet gemaakt zijn voor NT
maar gloof dat elk spel wat nu z'on beetje uit komt wel onder NT draait uitzonderingen daar gelaten.

Neee geef mij maar win2keeeeeeeeeeee !! :)

Ridge

p.s BP6 rulez

www.tradealliance.nl

Pagina: 1