reset knop ingedrukt houden

Pagina: 1
Acties:

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15:27

Sharky

Skamn Dippy!

Topicstarter
ik kon dit niet in m'n mobo boekje vinden en de search ook niet. als je je resetknop ingedrukt houdt, reset je dan je BIOS? gister deed ik dat om te kijken wat er gebeurd en vervolgens had ik geen beeld meer (heb 2 videokaarten met de monitor op AGP, PCI stond toen op init first) dus ik denk dat ik mijn systeem gemold heb en ik prutsen maar uit de piepjes kon ik wel afleiden dat er ergens geen monitor was dus toen ik m'n monitor op PCI had deed hij het weer.
maar is het dus standaard dat als je je reset knop een seconde of wat ingedrukt houdt dat je BIOS totaal reset? (bij mij dus wel, KT7)

This too shall pass

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ljkt me vaag, maar ik ga het niet uitproberen. :)

• datwainer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

datwainer

#tweakers.net @ sorcery

Volgens mij niet, wat wel bij sommige BIOS'sen is het zo dat als je bij het opstarten de insert toets ingedrukt houd dat je dan wel het BIOS reset. :) Maar ik ga het liever ook niet proberen :o

Under Construction

Verwijderd

Bij mijn KT7-RAID is het zo dat als je PC niet meer wil booten door lompe BIOS settings dat als je een paar keer de reset inramt, dat ie dan naar de 3e of 4e keer dat ie niet meer wil opstarten de BIOS op default gooit zodat je weer verder kunt. :)

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15:27

Sharky

Skamn Dippy!

Topicstarter
Op donderdag 27 september 2001 16:57 schreef HlpDsK het volgende:
Bij mijn KT7-RAID is het zo dat als je PC niet meer wil booten door lompe BIOS settings dat als je een paar keer de reset inramt, dat ie dan naar de 3e of 4e keer dat ie niet meer wil opstarten de BIOS op default gooit zodat je weer verder kunt. :)
ik moet hem dan gewoon een keer of 5-6 aan en uit doen. of zoals iemand al zei, insert tijdens het booten ingedrukt houden.
ik probeer het ook geen 2 keer. heb geen zin in hotflashen of nieuwe chip bestellen.

This too shall pass

Verwijderd

volgens mij klopt het niet, ik heb het geprobeert en er is niks teruggezet
Pagina: 1