Toon posts:

UnrealED

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraagje over UnrealED. Ik ben zelf een level aan het maken, een ctf. Maar nu hoorde ik vaag eens wat over bot paths en zo, wat is dit en hoe doe ik dit ?(of is dit complete onzin ?)
Ik hoop niet dat ik nu iets heel doms vraag maar ja........

Verwijderd

Heb je Unreal of Unreal Tournament? Ik krijg namelijk UnrealED niet eens opgestart met UT: "Component 'PICCLP32.OCX' not correctly registered: file is missing or invalid"

Die file heb ik idd niet...

Verwijderd

ik krijg precies dezelfde error als bavaria bij UT :(

dus als iemand levels heeft, geef maar een gil :)

Verwijderd

YEEEEEEHAAAAA! <-gil

Ik heb levels voor UT, maar ik weet niet waarom ik moet gillen :) Levels kun je downloaden op www.planetunreal.com/nalicity .

Wat die error betreft, heb je de originele UT CD? De gekraakte ISO die in omloop is geeft idd zo'n error. Als dit niet het geval is, probeer eens het spel opnieuw te installeren... Of de patch te installeren (kijk even op de 2e CD of anders op planetunreal voor de patch).

Finally, je moet inderdaad botpaths aanmaken, maar ik weet ook nog niet hoe. Check even deze site voor een complete database van UnrealED tutorials.

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
UnrealEdFix4 is te downloaden op: http://www.unrealaction.com /

Ik zoek zelf nog een site/handleiding voor UnrealED..iemand nog tipz???

Verwijderd

Topicstarter
'k heb Unreal Tournament.

• Gman
Ook de 2e cd?
http://www.unrealed.net/edtutes.phtml
Voor alle UT-Edit-Tutorials.
Echt kickass tutorials!

Verwijderd

Die UnrealEDfix4 gaf een fout tijdens het installeren, maar achteraf deed UnrealED het wel...

De basisprincipes zijn idd vrij snel te leren, maar voor je je eerste (goede) level af hebt ben je wel een week of 2 verder, maar het is wel leuk om te doen. (Gaat weer ten koste van m'n huiswerk :()

• Gman
Ik ben bezig met de 1e tutorial...maar er zitten fouten in, waardoor ik niet verder kom.

Hoe delete je een brush of uitgehakt stuk?

Verwijderd

Gewoon in een venster de brush selecteren (dus niet de stempel) en dan op delete douwen.

Verwijderd

Topicstarter
kan iemand me nog helpen???
Pagina: 1