[AvantGo] Tweakers.net PDA versie?

Pagina: 1
Acties:

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Wie kan mij vertellen wie er verantwoordelijk is voor de T.net PDA versie (de basic versie dus)?

Ik heb een suggestie namelijk ;)

Als ik 's ochtends vroeg voordat ik weg ga dat channel sync dan staat er vrij weinig in (1 a 2 ofzo). Ik wil kunnen instellen dat ik niet de topics van die dag kan instellen maar bijvoorbeeld alleen de laatste 30 ofzo.

Moet makkelijk kunnen met een parameter naar het php scriptje.

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-11 13:06
Femme&Co zijn daarvoor verantwoordelijk dus dit had je beter in LA kunnen plaatsen

edit:
Ik vind het trouwens ook een hele nuttige suggestie van QuarK :)

Nu wachten op een mod om hem te verplaatsen...

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

• QuarK
Tja, ik wist dat dus niet.
Kan een mod em even verplaatsen voor me?

Verwijderd

Nog een suggestie: de pricewatch werkt nog steeds niet in de PDA versie van T.net. En inderdaad, het nieuws mag wel wat meer zijn. Bij voorkeur naar eigen smaak in te stellen.

Verwijderd

Pricewatch hoeft ook niet te werken. Dat gaat zoveel ruimte in beslag nemen dat het niet meer op je account past.

• Arthur
Op donderdag 27 september 2001 18:40 schreef cyberjoy het volgende:
Pricewatch hoeft ook niet te werken. Dat gaat zoveel ruimte in beslag nemen dat het niet meer op je account past.
Mee eens, die optie kunnen ze beter eruit halen

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

• Arno
  • Laatst online: 10:12

Arno

PF5A

--> [forum=15] <--

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Baxlash
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Baxlash

Its a boy Genius!

check de source 8-)
<!-- (c)1998-2001 Tweakers.net - Lynx website & PHP scripting by Rick Jansen <Rick@Tweakers.net> -->
Rick moet je dus lastig vallen hierover ;)

Verwijderd

Op donderdag 27 september 2001 18:40 schreef cyberjoy het volgende:
Op donderdag 27 september 2001 19:56 schreef ArthurS het volgende:
Mee eens, die optie kunnen ze beter eruit halen
Nee hoor, pricewatch zou handig zijn als je zelf kunt kiezen van welke producten je de prijs wilt weten. In zo'n geval is het wel leuk natuurlijk. En zoiets is te doen, op http://tv.richard5.net kun je bijvoorbeeld zelf kiezen van welke TVzenders je de programma info wilt.

• Arthur
Op donderdag 27 september 2001 21:38 schreef some1else het volgende:

Nee hoor, pricewatch zou handig zijn als je zelf kunt kiezen van welke producten je de prijs wilt weten. In zo'n geval is het wel leuk natuurlijk. En zoiets is te doen, op http://tv.richard5.net kun je bijvoorbeeld zelf kiezen van welke TVzenders je de programma info wilt.
Ja ok, geldig argument. Maar dan kan je de pricewatch toch net zo goed even snel via je gsm bekijken op http://wap.tweakers.net. Of anders haal je de informatie ter plekke op via je Palm en je gsm met infraroodpoort.

Als je je gsm niet bij je hebt, of je hebt helemaal geen gsm met WAP of infraroodpoort, dan betekent dat dus dat je altijd de prijzen thuis moet synchroniseren. En dat hoeft toch niet per se met AvantGo? Je kan de prijzen ook gewoon van de standaard pagina halen en in een Excel documentje gooien of als Memo op je Palm opslaan. Toegegeven, ietsjes omslachtiger maar nog wel makkelijk genoeg vind ik persoonlijk :)

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Paar maanden geleden heb ik al gevraagd of ze hem eraf wilden halen, gewoon omdat het zo niet functioneel is (en ik wil daar niet mee geassocieerd worden :P).

Ik kan er ook helemaal niks aan doen, ik heb geen toegang niks, dus ik vraag bij deze nog maar een keer vriendelijk of ze er zelf 1 willen schrijven.

:(

• QuarK
Lekker duidelijk wie er nou eigenlijk voor verantwoordelijk is ;)
Jullie zouden ook de source even kunnen posten, dan kan ik (of iemand anders) er wel wat aan klussen.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

* ACM 'schopt' wat MT mensen naar dit topic ;)

• Floor-is
  • Laatst online: 21-11 10:35

Floor-is

5.2

Ik kan je niet de toegang geven, maar zou het wel zwaar relaxed vinden als we/je/iemand een avantgo-kanaaltje zou kunnen maken :)

Bericht hierboven

• Arthur
Floris: Een AvantGo kanaaltje is er al, op basis van die Basic versie. Om te gaan proberen van de 'hoofdpagina' een AvantGo kanaaltje te maken is vrijwel niet te doen; dan krijg je van die toestanden als met het nu.nl AvantGo kanaal - geen pretje.

Er moet voor AvantGo gewoone een aparte versie zijn van tweakers.net. Die huidige Basic versie is een heel stap in de goede richting, er moeten alleen wat dingen aan aangepast worden :)

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Op vrijdag 28 september 2001 11:45 schreef Floris Diemel het volgende:
Ik kan je niet de toegang geven, maar zou het wel zwaar relaxed vinden als we/je/iemand een avantgo-kanaaltje zou kunnen maken :)
Ik vraag geen toegang, ik vraag waarom hij nog steeds niet verwijderd is.

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Maar daar komt natuurlijk geen antwoord op.

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:15
HEEE

hier heb ik laatst ook een vraag over gesteld
[topic=216998/1/50]

noooit antwoord op gekregen :(

is inderdaad vrij vervelend als je maar 1 nieuws topic te lezen hebt in de bus

• Kees
  • Nu online

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Op vrijdag 28 september 2001 16:07 schreef RickJansen het volgende:
Maar daar komt natuurlijk geen antwoord op.
hij is weg

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Op vrijdag 28 september 2001 16:23 schreef Kees het volgende:

[..]

hij is weg
Oh? http://213.239.154.11/basic/ (odin)

• QuarK
Helemaal weghalen is natuurlijk absoluut niet de bedoeling!
Geef ons maar toegang, dan customizen we het wel. Uurtje werk, meer niet (denk ik) :+

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Op vrijdag 28 september 2001 20:38 schreef QuarK het volgende:
Helemaal weghalen is natuurlijk absoluut niet de bedoeling!
Echt wel.

• QuarK
Op vrijdag 28 september 2001 21:30 schreef RickJansen het volgende:

[..]

Echt wel.
No way, de oude basic versie is al best goed, hoeft alleen wat aangepast te worden.

1. pricewatch eruit
2. wat customize opties

Da's alles.

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Nee, je snapt het niet, ik wil dat hij verwijderd wordt. Ze mogen zelf een PDA script schrijven.

• QuarK
Ahzo, nou is het wat duidelijker.
En is er een kansje dat dat in de nabije toekomst gebeurd (lees: deze week)?

Verwijderd

En hoe gaat dit nu verder? Heb net avantgo geinstalleerd op mijn nieuwe palm m500 en wil graag tweakers nieuws lezen op mijn werk (geen internet:)

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Moeilijk zeg, paar bestandjes weghalen :)

• QuarK
Mmmm van die 406 word ik echt niet blijer.. is er iemand bezig met de nieuwe versie?
Of krijg jij (Rick) toegang tot die files zodat je het kan updaten (dat wil je toch wel doen?)?

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Neuh die files hoef ik niet meer, PHP vindt ik niet zoveel meer aan...

Maar ik wil wel eens kijken of ik iets dergelijks in elkaar kan flutsen met Perl en de XML tracker :)

• QuarK
Heel graag ja, het is toch een heel gemis, ook al heb je 's ochtends maar een paar items erin staan ;)

Toch even een kleine shot tweakers :+

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Nou ja, schop enzo.

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Op zondag 30 september 2001 16:57 schreef RickJansen het volgende:
Nou ja, schop enzo.

• Arthur
Hmm wachten op antwoord van een admin...

Maar Rick, als jij een alternatieve oplossing in elkaar zou kunnen draaien (Perl & XML tracker zoals je zelf aangaf), dan zou dat inderdaad echt geweldig zijn :)

No offense tegenover de crew, die hebben natuurlijk nog andere zaken aan hun hoofd, maar ik denk dat als we moeten wachten op een oplossing die van t.net zelf uitgaat dat dat wel eens heel lang zou kunnen gaan duren.

• Floor-is
  • Laatst online: 21-11 10:35

Floor-is

5.2

Op maandag 01 oktober 2001 12:57 schreef ArthurS het volgende:
Hmm wachten op antwoord van een admin...

Maar Rick, als jij een alternatieve oplossing in elkaar zou kunnen draaien (Perl & XML tracker zoals je zelf aangaf), dan zou dat inderdaad echt geweldig zijn :)

No offense tegenover de crew, die hebben natuurlijk nog andere zaken aan hun hoofd, maar ik denk dat als we moeten wachten op een oplossing die van t.net zelf uitgaat dat dat wel eens heel lang zou kunnen gaan duren.
Ik vrees het eigenlijk ook :o

Ik ben absoluut niet technisch en kan ook de bestanden niet verwijderen, ik kan hoogstens een mailtje sturen naar Femme of Kees, wat dus al niet meer is dan jullie... Ik heb zelf AvantGo ook opnieuw uitgevonden en wil ook graag een goed T.net kanaaltje, als bepaalde bezoekers deze in elkaar klussen, stel ik dat ontzettend op prijs. Jammer dat we het zelf dan niet doen, maar wel supertof van de bezoekers in kwestie!

Bericht hierboven

• Kees
  • Nu online

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Op zondag 30 september 2001 16:57 schreef RickJansen het volgende:
Nou ja, schop enzo.
was het weekend weg, 't is nu echt weg, files zitten in je mailbox (of ze komen er zo aan ;))

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Op maandag 01 oktober 2001 13:51 schreef Kees het volgende:

[..]

was het weekend weg, 't is nu echt weg, files zitten in je mailbox (of ze komen er zo aan ;))
Jeeheej! Woohoo!! :) :)
Op maandag 01 oktober 2001 12:57 schreef ArthurS het volgende:
Het probleem is, ik weet wel XML te schrijven, maar niet te parsen :+ Ik weet dat het met XML::Parser kan, maar dat moet ik nog even uitvogelen.. probleem is ook, dat de turbotrekker alleen url's, onderwerp en such geeft, maar geen daadwerkelijke posting. Dus dan zou je alsnog pagina's moeten binnenslurpen en parsen.. sja.

• QuarK
Naja, weer een stap verder richting een fatsoenlijk AvantGo channel ;)
Als je hulp nodig hebt dan moet je gewoon posten, er is hier op GoT genoeg kennis aanwezig (alleen wel het goede forum dan).

• Arthur
Op maandag 01 oktober 2001 14:10 schreef RickJansen het volgende:
Het probleem is, ik weet wel XML te schrijven, maar niet te parsen :+ Ik weet dat het met XML::Parser kan, maar dat moet ik nog even uitvogelen.. probleem is ook, dat de turbotrekker alleen url's, onderwerp en such geeft, maar geen daadwerkelijke posting.

Dus dan zou je alsnog pagina's moeten binnenslurpen en parsen.. sja.
Hmm zoiets (pagina's binnenslurpen en parsen) doet [NielsOnline] volgens mij ook met zijn simpele versie van GoT: http://www.nielsonline.com/~niels/got/. Hij doet het wel in PHP volgens mij (dus niet jouw voorkeur), maar het kán dus in principe waarschijnlijk wel zo. Buiten de database om, gewoon door het versimpelen van de grote pagina's.

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:55

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

* Gizz vraagt zich af waarom de oude pda versie is weg gehaald.

Hij was toch perfect, op soms wat weinig nieuws na :?

Nou heb ik helemaal niks om te lezen op school :'(

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• QuarK
schop

• QuarK
Nog een schop.
Al nieuws Rick?

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Op maandag 01 oktober 2001 20:11 schreef Gizz het volgende:
* Gizz vraagt zich af waarom de oude pda versie is weg gehaald.
Omdat hij niet van tweakers.net is, maar zij zo wel lopen te profiteren ervan :)
Op woensdag 03 oktober 2001 12:28 schreef QuarK het volgende:
Nog een schop.
Al nieuws Rick?
Nee, ik ben er nog niet zoveel mee bezig geweest, vanwege wat andere zaken.

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:55

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Hoezo profiteert t.net zelf van die pda versie, er zijn toch geen banners of iets dergelijks :?

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Omdat ze de service wel bieden, maar er geen hol voor gedaan hebben?

• QuarK
Maar je kreeg er toch wel credit voor, Rick?
En als ze er "Made by Rick" ofzoiets onder zetten?

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Op donderdag 04 oktober 2001 15:24 schreef QuarK het volgende:
Maar je kreeg er toch wel credit voor, Rick?
En als ze er "Made by Rick" ofzoiets onder zetten?
Ik kreeg er credit voor? Jaja.. niet dus. Dan had je in je eerste post in dit topic ook wel geweten dat ik ervoor verantwoordelijk was :)

Ik zal er even met Kees over babbelen, m'n bedrijfsnaam eronder + link zou ik wel redelijk vinden.

Verwijderd

Als ik wegga bij T.net dan laat ik toch ook niet alle nieuwspostings die ik heb geschreven weghalen? Die PDA-versie heb je gemaakt toen je betrokken was bij Tweakers.Net dus ik vind het eigenlijk best wel triest dat je nu zo bezig bent.

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Op donderdag 04 oktober 2001 17:22 schreef RobinVR het volgende:
Als ik wegga bij T.net dan laat ik toch ook niet alle nieuwspostings die ik heb geschreven weghalen? Die PDA-versie heb je gemaakt toen je betrokken was bij Tweakers.Net dus ik vind het eigenlijk best wel triest dat je nu zo bezig bent.
Vraag ik of Kees even rm -rf / wilt draaien op die servers omdat ik ze geinstalleerd heb? Nee. Bemoei je je er dan ook niet mee.
Pagina: 1