ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....
Verwijderd
Ik hoor het wel eens. Maar misschien is het wel een driver issue.
Kijk ook even in de search. Pas was er ook iemand die ineens de helft kwijt was.
Verwijderd
als hij dit niet doet, lijkt hij mij naar z'n malle....
Hoe oud is de kaart? Heb je hem ge-OC`ed?
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Dell begint ook over driver maar dat is kull, aangezien het bios van kaart bij power-on al 16mb geeft....
Verwijderd
Mocht het niet baten, dan moet je je core-voltage een tandje hoger zetten en je busfrequentie verlagen.
Tja, die helpdeskers verkopen altijd een hoop zever omdat ze een lijstje met vragen moeten volgen dat nergens op lijkt!!Op donderdag 27 september 2001 16:04 schreef Gompy58 het volgende:
heb dell aan de lijn. Is niet de 1e kaart die het opgeeft.
Dell begint ook over driver maar dat is kull, aangezien het bios van kaart bij power-on al 16mb geeft....
(Zit nu wel zelf aan helpdesk, mah ja!
Met een wat ouder bios geeft die namelijk ook af en toe 16mb aan ipv 32..
Een bios update verhelpt dit, te halen bij creative site.
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
"we komen het systeem halen en dan komt het over een weel ofzo weer terug"
de groeten zeg, en ik dan maar afwachten wat er terug komt en hoe!
nope is geen creative. ding is noot oc-ed en ook nooit geflashed.Op donderdag 27 september 2001 16:13 schreef FatalError het volgende:
Heb je toevallig een Creative GeForce256 DDR erin?
Met een wat ouder bios geeft die namelijk ook af en toe 16mb aan ipv 32..
Een bios update verhelpt dit, te halen bij creative site.
gisteren was het nog 32mb en nu opeens 16....
Verwijderd
suc6!! Pjot
misschien ff formateren anders??
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Yep das waar maar hoe wil jij dan m'n 16 teruggeven ???Op donderdag 27 september 2001 16:28 schreef pjot het volgende:
waarom helpdesk???? Je hebt toch GOT??? trouwens ik denk gewoon dat je videokaart gewoon kaduuk is, en meestal is dell wel zo netjes om een nieuwe kaart er in te zeggen. (als je nog garantie hebt)
suc6!! Pjot
Het maffe is dat gisteren 32 er nog was..
Ik wilde m'n pc niet laten ophalen. alternatief was dat er een monteur kwam. 198 voorrijkosten, 221 per uur.....
Voor dat bedrag zou ik een leuk nieuw kaartje kunnen krijgen...
Heb maar een voorstel gedaan om me een nieuwe kaart toe te sturen en dat ding erzelf in te zetten. Moet je wel ff tekenen dat je dan afziet van garantie
Moet maar eens kijken voor een nieuwe....
waar ik niet bij kan met m'n verstand is dat precies de helft verdwenen is.
psies, dat zei ik ook tegen die helpdesker en toen werd ut ff stil, hij ging effe hulp halenOp donderdag 27 september 2001 16:41 schreef blissard het volgende:
fromatteren??? nog meer rare ideeen. Als tie post is tie echt nog geen windows drivers aan 't laden hoor. Award is geen windows applicatie :-)
Verwijderd
heb het 2x gezien die 16meg en daarna NOOIT meer
ik had btw een Asus v7700
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Verwijderd
kijk voor meer info op
www.geforcefaq.com